4 yıllık sevgilimden annesinin baskısıyla ayrılmak zorunda kaldık sonra baktım ki bizimkisi annesinin kırıterlerine uyan birisini bulmuş baktım konuşuyorlar çocuğa selam gönderdim :D çocuk g0t korkusuna kızdan uzaklaştı sonra eski sevgilim benimle tartıştı hatta babama bile mesaj atmış neyse kıza yol verdim nese eski sevgilim ben zannetmiş kendisini koruyan kollayan arka çıkan benim sayeme rahat geziyordu kimse ses çıkartmıyordu ben yol verince çocuğun birisiyle sevgili oluyor ben zannetmiş çocuk bunu bir güzel kullanıyor sonra s2ktiri çekiyor üzerine felan yürüyor gelmiş ben hata yaptım diyor :D bende kimin altından kalktıysan onun yanına git dedim kovaladım :)
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılmantıklı olan senin yaptığın zira kızın yaptığı (bunu erkekte yapsa aynısı olur du gerçi cinsiyeti yok bunun) aldatmak, öyle aldatmak için illa ileri gitmek gerekmez bu da net aldatmadır, mantık aramak zorunda değilsin zira kızın yaptığı daha mantıksız duramadın mı derler adama.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDemek ki başkalarıyla konuşmak için fırsat kolluyormuş gibi hissederim.
İnsan sevgilisiyle küs olduğu zaman morali bozuk olur, acaba ne yapsam da barışsam diye düşünür, aklında fikrinde sadece bu olur. Ama seviyorsa tabi ki.
Gerçekten sevmeyen biri ilk fırsatta başkalarının arayışına girer. Kusura bakma ama sevgilinin yaptığı da hiç doğru değil. Ortada ayrılık yok bir şey yok başka biriyle konuşuyor. Hesap sormalısın.13 Yorumla- +1 yıl
bu olanlardan sonra ona bir süre görüşmemeliyiz; ara vermeliyiz bu ilişkiye , biraz düşünmem gerek dedim ve anlıyorumki doğru demişim
- +1 yıl
Benimde bir kzi arkadaşım boyke dusunuyor ama benimmkonumda hep yanlış vikirlerde bilmeden yanlış fikir üretiyor benim için sizce uzakmı duruyor sorunu ney sevmiyormu acaba anlayamadım onu bir turlu
- +1 yıl
Yanlış yerden bakıyor olabilirsin. Belki derdini açıyor konuştuğu kişiye. Flörtöz konuşup gülüp eğleniyorsa senin dediğin gibi biraz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
+1 yılya bence bu tarz olaylar biraz fazla abartılıyor diye düşünüyorum ben. yani şimdi 10 yıldır devam eden evliliklerin ya da birlikteliklerin hiçbirinde küçük flörtözler olmadı mı sizce. bunu her insan yapabilir ki bence gidip herkese aramız bozuk kavga ettik diyip dedikodu malzemesi vermektense 3-5 gün alakasız biriyle flörtöz konuşmalar daha makul. uzun bir ilişki sabır ve emek istiyor tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır bu iki taraf için de geçerli. bariz aldatmalar dışında görmezden gelmek daha mantıklı. benim de bir ilişkim var ve nadiren hoşlanmadığım kızlardan mesajlar görüyorum ama hemen gidip kavga etmiyorum aradan 20 gün geçip aramız düzelince geçen telefonunda didemin aradığını gördüm aşkım ne diyordu diye soruyorum hem o ayıbını biliyor hem kavga çıkmıyor hem de ben bu şekilde davrandığım zaman daha çok ilgisini çekiyorum. onun yaptığı normalmiş gibi davranınca aynısını ben de yapmayım diye aşırı üstüme düşüyor gözüm dışarı kaymasın diye çabalayıp duruyor
00 YorumlaSevgili (?) olmuşuz ve o yokluğumun ilk anını hemen başka biriyle değerlendirebiliyor :D Vay canına derim. Bu nasıl sevgililik :D Bu nasıl bir sadakat örneği? Bu nasıl bir yönelim? Benim sevgi, sevgililik anlayışı hiçte bu değildi derim. Bu durumu yaşadığım ilk an yol yakınken hemen ondan ayrılırım. Çünkü böylesi bir davranış, ilişkimizin ne karşılığı, ne de geleceği için olacak şey değil. Gayet sağlıksız. Sadakatsiz değilim. Sadakatsiz, güvenilmez insanlarla da bir ortaklık geliştiremem.
20 Yorumla
+1 yılay soğurum ya hiç çekeme yani ilişkiye olan güvenim azalır kendimi eskisi kadar veremem bu öyle bir şey ki ne yaparsan yap karşında ki ne kadar değer verirse versin ne kadar severse sevsin ve sen bunlardan ne kadar emin olursan ol yine de insan bir kere soğudum mu eskisi gibi olamıyor. İçinede atsan olmuyor dışarıda vursan olmuyor bu benim için böyle milleti bilemem. ip bir kere koptu mu ben de ben de kopuyorum kökten herşeyden.
00 Yorumla
+1 yılBiriyle yazışıyorsa.. samimi mi? Niyeti nedir? Ben şahsen bu durumu hoş karşılamazdım. Eğer niyet farklıysa o zaman onu hayatımdan derhal postalardım. Böylece hayatımdan bir sorunu çıkarmış olurdum. SEVGİLİYKEN BÖYLE YAPIYORLARSA EVLİLİKTE NELER OLUR ONU SİZ Bİ DÜŞÜNÜN. Sonra neden haberlerde aldatmalar ardından gelen cinayet haberleri vs. var? Çünkü böyle insanlarla evleniyorsunuz arkadaşlar siz. Ayağınızı denk alın.
00 Yorumla
+1 yılKanka bende bi benzerini yaşadım. Aynı şekil öyle bi küslük oldu ki tüm ilişkilerde olur ben askerdeydim gece santralciydim gece nöbet sabah uykuydu yani hanıefendi sabah 9 da kalkıyordu bana vakit ayırmıyorsun diye kavga çıkarmıştır ben nöbetteydeken de uyuyordu :D Neyse küstük 1 gün oldu konuşmadık 2 gün oldu 3. gün haberi geldi sözlenmiş. :D
00 YorumlaNasıl öğrendiğime bağlı ve o konuştuğu kişi kim ! Barıştığınızda illa ki konuşmuşsunuzdur ee neler yaptın bensiz vs. vs. Benden konuştuğunu gizlemediyse sen yokken boşluğa düştüm dertlerimi döktüm oda beni dinledi gibi kısa bi açıklama benim için yeterlidir ama sorarım kimle konuştun nerden tanıyorsun sorarım tanıdığım arkadaşlarından veya hesabında daha önce ekli olduğunu gördüğüm bi kişiyse meseleyi fazla uzatmam ben senin dermanın olurum derim birdaha konuşmamasını söylerim. Ama yeni tanıştım derse benim için sıkıntı yeni insanlar yeni arayışlar demektir benim için bazı ipleri o dakika keserim derdini gidip arkadaşına anlatsaydın kimseyi mi bulamadın içine atsaydın. Eski sevgilisiyle konuşma ihtimaline yer vermiyorum bile öyle bir şey yaptıysa hiç barışma zaten.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. ihanet hükmündedir.. küs olmak ayrı olmak demek değildir.. konuşmazsın ama sorumluluk devam eder.. sadakat sorumluluğu..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. ayrılık 7 8 aydan uzun sürmüşsse olabilir tabi ama ayrılık 1 2 aylıksa ve hemen birini bulmuşssa zaten önceden vardır diye düşünürüm güvenemem maalesef yine küseriz
01 Yorumla- +1 yıl
ayrılığımız önce1 buçuk ay , sonra sonsuza kadar sürdü
Sadakat sıfır. Nasıl güveneyim? Kiminle konuşup, flört ettiyse onlara gitsin. Herkes kendine göre birini bulmalı. Ama üzülmelere bazen değiyor bence. Bir anda karşımıza değer verebilecek, gerçekten sevecek insanlar çıkıyor. Bir insan doğru kişi değilse zaten belli ediyor kendini, ufacık bir küslük döneminde bile başkasıyla konuşuyorsa hayatıma da tekrar girmesin bir zahmet. 🌸
10 YorumlaŞimdi öncelikle bilmen gereken şey siz küstükten ne zaman sonrası hemen sonrasıysa emin ol seninleyken de vardır. He eğer uzun bir zaman sonraysa ve ben sevgilimle aylarca küs kalmışsam konuşmamışsam barıştıktan sonra devam etmezse başkalarıyla konuşmazsa biz küsken yaptığı şey beni ilgilendirmez.
10 Yorumla1. ilişkide küsmek ve barışmak olayı aşırı çocukca geliyor bana direk ayrılırım
2. olarak teorik olarak ayrıldığım için olgunlukla karşılarım sonuçta benimle değıldi o olay olurken beni aldatmamış yeni bir başlangıç istemiş bu şuç değıl ilişkimiz içerisinde böyle bir şey olmadığı sürece sorun etmem aldatılmak daha kötü bir şey biraz da böyle bakın olaya lütfen.10 YorumlaNeden hemen başkasına yöneldiğini sorgularım tabii ki
22 Yorumla- +1 yıl
ben bunu yapmak yerine kibar bir şekilde postayı koydum
+1 yılo kişiden uzaklaşırım sonuç olarak aradaki ilişki hala kopmamış küslük sürecinde başka kişilerle iletişime geçiyorsa onunla gelecek düşünemem bile öyle birinin beni sevmesi söz konusu değildir
00 Yorumlaonun için başkasıyla konuşabilmek bu kadar kolaysa demekki beni bana yansıttığı kadar önemsemiyordur. o yüzden onun bana karşı düşüncelerini öğrenmek için onu daha i gözlemlemeye çalışırım
00 Yorumla
+1 yılAradan ne kadar süre geçtiğine bağlı, çok kısa bir ayrılık dönemi olmuşsa hemen başkasına yazabilecek psikolojide olması zaten onda çok da büyük bir etki bırakmamışım demektir. Ama uzun bir ayrılık dönemi geçmişse zaten sonsuza kadar ayrıldığı bir insana bağlı kalmasını beklemem xd
00 Yorumla
+1 yılAllah aşkına yazışmak nedemek, yazışırken öpüştü mü, elleşti mı? Belki bir dert ortağı aramıştır, derdini yazmıştır ve bir çözüm aramıştır! Yani sizde her ufak birşeyde kötülüğü arıyorsunuz. İlişkiniz senin görüşün gibi devam ederse hiç ilişki yaşamayın daha iyi!
00 YorumlaYol veririm, gerisi umurumda olmaz. Çünkü bir kişi sana değer veriyorsa sorunu çözmek ister. Gidip de, ortada bir sorun varken, başka biri ile yazışıp farklı amaçlar bekleyemez.
00 Yorumla
+1 yılkör kütük aşıksam barışırım ama asla ve asla affetmem, bunu asla unutmam. keşke vurdumduymaz bir karakterim olsaydı, itin biri olsadım ve arkamı dönüp kahkahalar atıp gidebilseydim ama maalesef yıllar bile geçse unutamam, aklıma geldikçe ağlar kendimi bitiririm
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı. bence burada onemli olan küstünüz mü? ayrıldınız mı? sadece küsme yazmışsınız. bence ayrılık sebedir. azıcık bir uzaklaşma olduğunda hemen başkasına yazıcaksa oooo nasıl güveniceksin ona.
00 Yorumla
+1 yılBir ilişkide en önemli şey güvendir. Belkide tekrar barışacağınıza emin olmadığı için böyle bir şey yapmış olabilir ama değer verseydi sanırım konuşmazdı sanki pek bilemedim. Ya olabilir böyle şeyler çok da takmamak lazım. Onca yaşanmış anılarınız var sonuçta
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılİlişkide olmak ile sevmek ayrı şeyler. Eğer sırf ilişkide değiliz diye birileriyle konuşuyorsa sevmiyordur. Bitmiştir.
00 Yorumla
+1 yılBu doğru bir davranış değil bana göre her ilişkide kavgalar tartışmalar olur hemen küsünce başkasıyla yazışırsa ben bunu öğrenirsem asla affetmem
00 YorumlaSevgiliye küsmek nedir ya öyle bir dünya yok ayrılırız istediğiyle konuşur orası ayrı ama hala birlikteysek asla affetmem
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklısın hemen başkasına giden içinde seni taşımayan hiç tasimamistir kıymetin yok demektir önemli olan sevmek değil beklemektir herkes sever ama herkes beklemez bekleyen de gerçekten sevendir onun için doğru yoldasin
00 Yorumla
+1 yılKarakteri başka biriyle sohbet edip konuşmaya elverisli ise basit karakterini tebrik eder ve elveda der yol veririm
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Manalı içten tebessümle bakması, hiç bir şey yokmuşcasına sıcacık dokunması ve cilveli hareketlerle kulağıma fısıldaması… 😎
00 Yorumla
+1 yılBende affetmem, buna yanar dönerlik denir , madem başkasıyla konuşuyor bana neden dönüyor, dönüyorsa benden başkasınada yine döner
00 Yorumla
+1 yılHiçbir şey yapmam çünkü muhtemelen o sıralarda bende başkası ile yazışmış olabilirim. Suç değil bence, hayatın akışı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Bir ilişkide kavga, küslük olabilir. Böyle zamanları fırsat bilip bir başkasına yazıyorsa onunla sohbetine devam etsin.
00 YorumlaKız arkadaşım benle küsecek barışana kadar başkasıyla konuşacak önce ceza verir sonrada yol veririm
05 Yorumla- +1 yıl
ceza derken
- +1 yıl
olay kadınaşiddete giriyoda ondan dedim
- +1 yıl
bunu bildiğim için öyle dedim ya zaten ki senin söylediklerinden de bu anlaşılıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yıltekrar aramız bozulur bu sefer ki normal olmayabilir
00 Yorumla
+1 yılBir daha küserim ya hatta ayrılırım çünkü ilk bulduğu fırsatta başkasına gidiyorsa sıkıntı büyük
00 Yorumlaciddi düşünülmeyecek biri olduğunu anlarım. hayatımdan yavaşça çıkarırım
00 Yorumlaküssen de sevgisine sadık biri başka biri ile konuşmaz. konuştuğu kişiler sadece arkadaştır..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar hızlı hareket ettiyse gözü dışarıda demektir.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Benimle küsünce uckuruna sahip çıkamayan insanın ben ipini kökten keserim yallahhh
00 Yorumla
+1 yılYol verirdim, her arkamızı döndüğümde sikilmek istemem.
00 Yorumla
+1 yılGüvenmem güvenmediğimde aşırı dengesiz oluyorum. Sonrada giden taraf oluyorum.
00 Yorumla
+1 yılBir kere bu şekilde basitleştigini gördükten sonra o benim çözebileceğim bir problem değildir.👍
00 Yorumla
+1 yılSonuçta ayrılmamışız tabiki de affetmem gitsin onla sevgili olsun
00 YorumlaNapıcam onunla ben o saatten sonra
Buzzz gibi soğurum.00 Yorumla
+1 yılDemekki sevmemis derdim baskasina yazma ihtiyaci duydugu icin biterdi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk muyuz biz küselim? Siliyoruz, küsmek yerine.
20 Yorumla
+1 yılhahaha tabiki affetmem sonucta kavgalıyız biranda bana olan duyguları nasıl bitiyorda başkasıyla yazısıyor o zaman sevmemiştir beni saçmalık cidden saçmalık
00 Yorumla
+1 yılBeni seven adam ne küsken ne değilken ihanet etmemeli.. Evlendiğimizde de her kavgada, soluğu başka bir kadında mı bulacak... Yok öyle bir dünya.. Tahamül etmem bu kararkerde adama.
00 Yorumla
+1 yılSen bazı şeyleri ortaya çıkarmak için engelmişsin ve o da ilk fırsatta harekete geçmiş. Artık sadece bir engelsin, bu yoldan geri dönülmez. Bunu bile kovalıyorsa her zaman yapar. Kurtul ondan.
00 Yorumlabence ayrılmalısın o seni bitirmiş ki başkasıyla konuşmuş açık açık seni yok saymış hala soru olarak soruyor musun sormadan ayrılman gerekir gururlu onurlu ol biraz
00 YorumlaOnunla konuşmamasını söylerim. Eğer hala yazışıyorlarsa o duştayken ya da mutfaktayken telefonunu alır, o kıza sevgilimden uzak dur yazar sonra da engeli basarım.
00 YorumlaDemekki seninleymen de birisini yedekte tutuyomus ki en ufak bi ayrılıkda hemen başkasıyla konuşmaya başlamış bu demek oluyoki hala yedekte birileri var seni kaybetmekten korkmuyo hayır gelmez ondan
00 Yorumla
+1 yılKabul edilebilir bir şey değil benim açımdan. Umarım herkesin açısından da kabul edilebilir değildir. Kendinize saygınız olsun ki saygı göresiniz :) ❤️
00 Yorumla
+1 yılManipüle olmayın * koyim başıma gelmişti benzeri durum hadi ordan çekin daha karakteri oturmamış derim incelediği yerden kopmazsa gün gelir sağlam yerden kopar canın yanar.
00 YorumlaDaha önce başıma geldi affettim tekrardan aynı şeyleri yaşadım affetme demem çünkü seven affeder sevgi gözünü kör etmiştir ama aldanır yanılır sonra keşke en başta affetmeseydim der
00 Yorumlasevmediğini düşünürüm çünkü seven biri bunu yapmaz küs olsan bile. ayrılınca ve barışma zamanına kadar olursa pek sesimi çıkarmam ama küsken bunu yapması gözünün dışarıda olduğunu gösterir☺️
00 Yorumla
+1 yılAyrılmış olsaydık bile hemen gidip birisiyle dünden razı gibi konuşması zoruma giderdi. Küsmeye rağmen gidip hemen biriyle yazışıyorsa zaten hiç sevmemiş demektir affetmek değil direk unuturdum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlur öyle şeyler seni seviyorsa sen istediğin sürece senle olmaya devam eder.
00 YorumlaAğzına... Anladın bence ki öyle yapan birinden hayır gelmez kardeşim bırak onu ilerde çok acı çekersin dilerim Allah gönlüne göre birini çıkarır karşına
00 Yorumlayani bence bu tür şeylerin affı yok ben olsam direkt ayrılırdım. ben hayatındayım ne kadar küs olsak da. ayrılık söz konusu değilse tabi ki. eğer ayrılık söz konusuysa zaten karışamazsın da.
00 Yorumla
+1 yılBence konuşmuyorken hemen başkasıyla konuşması , bana karşı bir şey hissetmediğini gösterir ve affedilmez yani
10 Yorumla
+1 yılBence birbirini seven iki insanın ayrıyken bile birbirine sadık olurlar ama seviyorsan affetme desek bile affedersin olmaması gerken bisey ama
10 Yorumla
+1 yılAyrılmamışsın küsmüşsün sadece tepki koymuşsun o fırsat bilip başkasıyla görüşmüş özür dilemesi gerekirdi suçluysa seni yedekte tutuyor
00 Yorumla- Devamını Gör (137)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Öncelikle merhaba,
Sağlıklı bir ilişkide zaman zaman iniş çıkışlar söz konusu olabilir. Güven, bir ilişkinin olmazsa olmazıdır. Siz partnerinizle konuşmadığınız her an partneriniz, başka biriyle konuşacaksa güven duygusu ilişkinizde eksik olacaktır. Mühim olan nokta bu iniş çıkışlara rağmen sadakat duygumuzun korunuyor olmasıdır.
Partnerimize bu davranışın bize neler hissettirdiğini ve duygularımızı anlatmamız gerekebilir. Eğer biz konu hakkındaki düşüncelerimizi ifade etmezsek, yaşadığımız durum halının altına süpürülerek kapanacaktır. İlişkimizle ilgili istediğimiz ve istemediğimiz durumların farkında olmak gerekir. Biz sınırlarımızın farkında olmadan karşı tarafın uyumlanmasını beklemek sağlıklı bir bakış açısı değildir. İstenmeyen bir davranışın ilişkide yaptırımı olmazsa, karşı tarafı yaptığı veya yapmadığı eylemler için suçlamak yerinde olmayacaktır. Bu durum biraz da bizim gerekli sınırı koyamamamız sebebiyledir. Umuyorum siz de bu sınırları sağlıklı bir şekilde koyabilir ve ilişkinize sizi mutlu edecek durumlarla devam edebilirsiniz.
Sevgilerimle.
Yaptırım ceza olarak algılanıyor ki öylede ve çoğu psikolog bunun doğru olmadığını savunuyor. istemediğim birşeyi yaptığında bunu söylerken güzel dille söyleyemiyorum e yüzünede gülemiyorum cezada veremiyorum e ben ne yapacağım ozmn sıkışıp kalıyorum