Sevgilim panterim Ne yapıyosun dedi bende panterin olarak mı yoksa sibel olarak mı dedim oda panterin olarak dedi sizce ne yazim?

Sevgilim panterim Ne yapıyosun dedi bende panterin olarak mı yoksa sibel olarak mı dedim oda panterin olarak dedi sizce ne yazim?
Güncellemeler
+1 yıl
😂😂😂😂
Sevgilim panterim Ne yapıyosun dedi bende panterin olarak mı yoksa sibel olarak mı dedim oda panterin olarak dedi sizce ne yazim?
Cevapla