
siz ya da tanıdığınız biri buldu mu hiç? Ya da bu şekilde mesaj gönderen oldunuz mu hiç?

Buldum ama sanırım gönderen mesajı yanlışlıkla göndermiş, gönderdikten sonra da herkesten sil demiş olmalı ki kişeden çıkan kağıtta
"bu mesaj silindi." yazıyordu. 🤣🤣🤣
İstanbul boğazında oturuyorum belkide onlarca şişe atmışımdır Marmara’ya ☺️ Bir tane bulmuştum hatırlıyorum yüzerken, yanlış hatırlamıyorsam Rusça bir gazete sayfasından bir köşe yazısıydı ☺️…
Cevap
13Cevap
bulmadım. mesaj dıyorsan işemişliğim var , o sayılır mı?
anlıyorum . yine çemberin dışında kaldım sanırım .
:)
normal insan topluluğu
:)
hoşbulduk.
Olmuştu bir keresinde bulduğum içerisinde seni sevemem ama şunu bil ki bu mesajı sen gördüğünde ben çok uzaklarda olacağım yazılı idi
Ama mesajı galiba o kişi giremedi
Aynen
aslında çok güzel bir şey altinada Instagram whatsap yazıp beni bul yazacan🤣🤣🤣
Yok olmadı da. Hadi posta güvercini ile mesaj yolu ile gönderimi anladım da, deniz yolu ile ulaşım olmayabilir..
Güvercin işine girmeyi düşünüyorum 😄 kuş uçuşu daha hızlı oluyor
İyi de getirisi olur 😄 şahinlere aman dikkat
Ben 19. yüzyılda doğmadım 😂
Senin dediğin şeyler milattan önce oluyordu 😅
Geri kalmış insanlar şişe bırakır suya. Artık çağ atladık 😅
böyle bir şişe içinde not bırakmıştım ama ne yazdıgını sorma
Kağıdın birine küfür yazıp denize fırlatıcam bakalım kime denk gelecek
@Ben_arıza oğlum ne içiyin la
hiç denk gelmedi
hiç bırakmadım..
İnşallah bu akım gelişmez. Denizler çöp olur
Yok hiç denk gelmedi ama çok manidar 🥺
Şişeişe denk geliyor daha çok:)
hayır bulmadım
Hiç bulmadım
evet içine küfür yazmıştım şlödfjkghd
yok denk gelmedi hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?