Hanımına iyi olan onu mutlu eden gözündeki sevinç olan beyler saadet ehlinden olmaya adaydır.
02:30 güncellemesi bitmiştir
Her tatlım yiğidim diyene para dağıtsaydık donumuza kadar vermiştik. hiç iyi fikir değil.. Donum kıymetli benim!
Hanımla herkesi bir mi tutuyosun
Sayılır, sen zengin misin?
Ibanını yaz bakim
Yazarım bak! para kazanan hatunu severim! evlensek mi ya ne dersin? ben sana kimlik bilgilerini yollayım 2 güne nikah tarihi alırız! senin gibi bir hanıma ihtiyacım var 💸💸💸
Güncele yazacaktım cuma hayrı diye
hadi yaa.. ben de seni zengin sanmıştım. artık ilgilenmiyorum.. bana zengin hatun lazım!
Zengin kayınpeder de olur bak. Seçenekleri genişlet az
Sadece zengin kayınpeder yetmez. hem zengin kayınpeder hem zengin hanım lazım bana : )
Bol şans be ne diyelim
eyvallah delikanlı, sağolasn
Cevap
12Cevap
@tamambuson 👈🏻bu benim hanım saçını boyatsın diye yarın işe gıdecem ama kendisi flörtü ile konuşuyor 🌹🌹🌹🙏🏻🙏🏻🌹🌹🙏🏻🌹hayırlı cumalar
Gülşen’in kocası sen misin
Gülşen kim hanımefendi
Şen bi ablamız
Hahahaha
Seni işe giderken uyandirabilmrk için uyumusum hayadim
Hmm... son bir kaç milyon yılı anımsar gibi oldum ama güzel fikir gibi duruyor : )
Mutluluğun formülü diyorum anlasana
Hanım istemeden isteğini yerine getirirsek tam mutlu olamayız gibi duruyor o formülü boş ver de ölümsüzlüğün formülü var mı bir kaç yer gezdim elimizde kalmadı dediler alev atma falan varsa güzel olur sen karışık yükle en iyisi : )
Hanımın aşkında yok olup ölümsüzlüğün bu yönünü tadabilirsin. Mecazdan köprü
Köprüyü tamamlamamışlar ama ucu denizin dibine çıkıyor ya bana çok önerdiler de mideme dokunuyor içemiyorum o iksiri aşkın da yok olabilmek için önce duygu lazım galiba : )
Siz de beyin aşkıyla varolup mu ölümsüz oluyorsunuz yoksa?
Farklı mevzulardan bahsettik sanırım
Hmm belki beklediğin gibi olmadı gibi : ) diğerleriyle konuşman çok iyiydi erkek olma ihtimalini değerlendiriyorum kızların espri anlayışı bu kadar iyi olamaz gibi
kızlar materyalizmi de bilmezler sanki :d hanımın aşkıyla yok olmadan ölümsüzlüğun tadına bakamaz mıyız? Yok olmak çok hoş gelmiyor da...
Felsefe okuduk ya materyalizmi de bilelim
Şu anda da bi yokluktasın. Var nedir diye başlanmaz ama gece gece :d tedirginliğe mahal yok muhabbetin taliplisi olalım mis
Yokluk mu ne yokluğu? Tengriye şükürler olsun ki yoklukta değiliz : ) ancak bir boşlukta olduğumuz doğrudur ne kadar yükselirsen yüksel bir boşluğa düşüyorsun şimdi ikindi oldu var neymiş anlat bakalım bir de senden duyalım :d muhabbete kahve eşliğinde talibim
Var, sen ben işte.
Hmm fazla ağır geldi galiba yokluktasın var anlatılmaz şimdi diyince bir felsefe yapıcaksın sandım en azından bir şeyler sallarsın dedim size felsefe yapmayı öğretmemişler galiba : ) kahve de soğudu zaten bazen eldekinin kıyametini de bilmek gerekiyor galiba
Boyle bir asalak hayatima giremeyecegi icin sorun yok
Ahan da büyük konuştu
Büyük konuşmadım boyle bir zihniyete sahip bir kadının ne kendi görüşü vardır ne ahlaki yönden gelismistir ne de satilik bir üründen farksizdir. Ben evlencegim kadından arkadas olmasini bekliyorum sohbeti muhabbeti olsun ondan bir şeyler öğreneyim kafasindayim. Ne yapayım ben bu denli birisini simdiye kadar beni isteyen kizlardan biriyle evlenir yaşardım boşuna mi kendimi geliştirmek icin yirtiyorum tatlis popisimi
Sen yine de satılık ürün deme ablası
Kocasının parasini yemek için hayal kuran birisi icin baska bir sey söylenemez. Kendini satıyor çünkü para icin kocasina
Sen batının kapitalist yüzü müsün bu ne bireyselciliktir……
Öyyyyle bi aşık olursun ki hanımını mutlu etmek senin mutluluğun olur. Pamuklara sararsın aman incim aman ruhum diye.
Çık gel şu materyalist dünyanın zindanından……..
Bu kocayi kullanmaktir. Ben zaten oyle birisiyim eski sevgilim başım ağrıyor dediginde sabahlar agridan uyanirsa diye işe uykusuz giderdim. Sirf korkuyorum tekim dedi diye işe yalan soyleyip ilk uçakla yanina gittim. Onu gormek için kendime kıyafet bile almazdim ki uzamasin gorusmemiz diye kac kere benimle kavga etti artik parani kendine harca diye. Ayda bir yanina gitmedigim zaman oturur hüngür hüngür ağlardim ona yazdığım 100den fazla siirim onu etkilemek icin yazmaya basladigim yarim kalmış romanım var. Sevgi baskadir kocamin parasini yiyim demek cok başkadır. Hak edene altimdaki donu bile satarim ama boyle bir insana hicbir sey yapmam
Sen tatlış popişini niye geliştiriyorsun bakalım bir de yırtıyormuşsun bu seni isteyen kızlara acı kahveyi sen yapacaktın galiba : )
Benim hayatıma giren kadına saygim var. Asgari ücrete çalışıp elimden gelen bu yaşam standartlarımızi dusurelim diyemem boyle bir seye hakkim yok. Bunda dalga geçilecek bir tarafta yok.
Saygı, sevgi, merhamet, sadakat, dikkat ve rikkat karşılıklı bu önermede. Usül de önemli tabi.
Mevzu derin gözlerin diyelim sırlayalım
Bu muhakkak zaten olması gerekiyor bunlarin hepsi. Bir de bizim toplumumuz sadece evlilik diye bakiyor evlendgim kişi ile arkadaş sırdaş olabilecek miyim eglenebilecek miyim dusuncesi yok beğendim hadi evlenelim mantığı var.
Zaten soruda bahsi geçen hanım beyine refikim diyor. Refikanızı bulmanız temennisiylee
Yinede koca parasi yemek istiyor fjfjfdj ben perihanimi istiyorum baska kimseye gerek yok benim hayatimda
Perihan kim
Dudu peri sen misin yazan?
Perihan eski sevgilim 2 sene oldu ayrilali ve belki döner umudu ile bekliyorum rahatsiz etmemek icin yazamiyorum da
Dudu peri ile alakam yok cjfjfj
Hayırlısı olsun
Umarim
Çalışmakta çok gezdiğim için benimle takılmasında sorun yok
Yesin. Bunun için varım zaten 😂
Tacını takdim edecekler birazdan…….
Benimki hiç ilgi alaka göstermez çalışmaz da ama her istediği de olsun da ister ben ne yapayim?
Kalbini mi kırdınız belki. Bi gönlünü alın şımartın yengeyi
Yok canim ne kalp kirmasi mizaci bu..
Tilt edici yeni gelin vibeı
İyilik elçisi diyelim 🧚🏻
Neyi beğenmedin
Henüz koca olmadığın için sevgili taci
Yazın ben çalışıyorsam kışında o çalışsın 😂
Adamlık böyle bir şey değil……
Tek ben yemiyorum oda yiyor parasını
Hem veriyor hem yiyor demek ki
Hakediyorsa sorun yok
O ne demek ya… hanım okusa kırılırdı şu an
Nişanlım calisiyor ve kendi kazanıyor çalışmasa bile hakettigini bildiğim için neden çalışmıyor sun demem
Mutluluklarrr
Teşekkürler
Bende senı yerim 🤣🤣🤣
Yesin sorun yok
Kraal. Bak sen mutlu olursun
Iyi kazaniyom sorun yok
Az kazansan da böyle olcan
Sen evde mi durmak istiyon
Ben sizin mutluluğunuz için diyorum alın yazın bunları
Yazmaya gerek yok benim beynim bana yetiyor
Nöronlarınıza sağlık
Off
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?