Hoca neden çağırmıyor vazmıgeçti? Çok önemli detayi okur musunuz lütfen?

Üniversite son sınıf öğrencisiyim mezun olmama çok az kaldı. 1. siniftan beri muhabbetim olan bir Profesör hoca hafta sonu bana mesaj attı "kızım seninle evlilik yolu düşünen bir aday var tanışmanızı isterim. Umarım ön yargılı davranıp reddetmezsin "diye. Bende dedimki hocam ne diyeceğimi bilmiyorum pazartesi okula geldiğimde görüşelim size de uyarsa dedim o da dediki pazartesi okulda değilim ben okula geldiğimde sana mesaj atarım dedi. Yarın cuma nerdeyse 1hafta geçti hala mesaj atmadı sizce neden?
Kendimle dalga geçilmiş gibi hissediyorum 🤧 olumlu olumsuz bir şey bari söylese hiçbir ses yok.
Hoca neden çağırmıyor vazmıgeçti? Çok önemli detayi okur musunuz lütfen?
Cevapla