Üniversite son sınıf öğrencisiyim mezun olmama çok az kaldı. 1. siniftan beri muhabbetim olan bir Profesör hoca hafta sonu bana mesaj attı "kızım seninle evlilik yolu düşünen bir aday var tanışmanızı isterim. Umarım ön yargılı davranıp reddetmezsin "diye. Bende dedimki hocam ne diyeceğimi bilmiyorum pazartesi okula geldiğimde görüşelim size de uyarsa dedim o da dediki pazartesi okulda değilim ben okula geldiğimde sana mesaj atarım dedi. Yarın cuma nerdeyse 1hafta geçti hala mesaj atmadı sizce neden?
Kendimle dalga geçilmiş gibi hissediyorum 🤧 olumlu olumsuz bir şey bari söylese hiçbir ses yok.
Kendimle dalga geçilmiş gibi hissediyorum 🤧 olumlu olumsuz bir şey bari söylese hiçbir ses yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar