Kastettiğim tam olarak şu: Daha yanlışın düzeltilmesini beklemeden bitirmek...
Bir anda soğuyan ve affetmek diye bir şeyden haberi olmayan insanlar?
Kastettiğim tam olarak şu: Daha yanlışın düzeltilmesini beklemeden bitirmek...
Karşımdaki insanın konuşmalarına tavırlarına hareketlerine bağlı bu sevmediğim bir şeyler yaparsa ilk önce dile getiririm sonra gerçekten çok rahatsız olacağım bir şey dediyse harbiden Alaska gibi olurum o kişiye ve hiç umurumda olmaz çünkü o kişide zaten benim kırılacağımı umursamamıştır
Çok haklısın. Keşke o seviyeye kadar sabredebilseydi
Cevap
2Cevap
Kral insanlar. Karşınızdakini köpek edeceğinizi mi zannettiniz
Abartma ne köpek etmesi. Ben ilk yanlışta silenlerden bahsediyorum. İnsan her zaman istemeden yanlış bir şey yapabilir. Sen de yaptın hem de sayısız kez. Ama bu söylendiğinde kendini düzeltmektir önemli olan. Ama buna izin vermeyen insan tipi benim canımı sıkıyor şu an
Evet öyle. Gibip bırakıyoruz
İsteyen tek yanlışımda beni silebilir, umurumda da olmaz. Herkesin kendi tercihi
@daysofbeauty evet haklısın ama tam 2 gün önce aşırı iyiyken sadece 2 günde çok yoruyorsun denince üzüyor insanı
Kendi tercihiiiiii. Bir şeyleri önceden de sezmiş olabilir ayrıca.
Kendi tercihi kısmını tasdik etmiştim zaten. Yapacağım bir şey yok.
İstemli bişi değil ki bu
Üzüyor ama
Ama bir daha yapmayacaktım ki
Bu ney bilmiyosun kii Kfnfkfnfjfjdj
Psikolojik sorunları vardı ya. Normalde bu kadar olmaz
Kafanı şişirmemi istediğine emin misin? Dkjdkdjsk
Çok iyisin :')
Duygusalım şu an :') falan yazıyorum inanılmaz ndkdndjdjjdjd
Ya dalga geçmeee fmmdkdjdkdnd
İstek atan benim. Mesaj atılmıyor.
Ne yapalım
Yanlışı söule tekrarlanırsa ver yolu
Bazen hatası telafi olmayan yanlışlar var dostum o zaman soğuyorum
Ona eyvallah
bilmiyoruz
Niye saf miyim
Kanka sadece ilk hatada ilişkinin kesilmesini kastetmiştim. Önce nir dersin mesela bunu yapma. Bir daha yaparsa verirsin yolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?