Bana seni arayacağım düzgün bir şekilde konuşup bitireceğiz dedi. Duygum bitti dedi sebep olarak En son ben ona kaba sözler söylemiştim Hala onun için özür mesajları atıyorum 15 gündür görüldü atıyor hiç konuşmuyor 3 yıllık ilişki
Güncellemeler
+1 yıl
Ben hatalıyım
Sevgilim seni arayacağım bitireceğiz dedi 15 gündür aramıyor Her gün attığım yalvarma mesajlarına görüldü atıyor Neden?
Ya halâ daha anlamıyomusun senle oyun oyunuyo, kukla etmiş seni kendine, seni manipüle edip aklını karıştırıyo, seni delirtmeye çalışıyo ve sende ona amacına ulaşması için yardım ediyosun, manyakmısın kızım sen ya ne diye takıyosun kafana, ondan sonrada beni kızıyo diyolar, e kızarım tabi kusura bakma ama dost acı söyler, üzgünüm sen ve senin gibiler akıllanmazsınız.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kaçan kovalanir seyini neden unutuyosunuz siz ya sanki boyle msjlar atinca geri donuyo biraksaydin sende kabullenseydin umursamaz davransaydin gor bakalim neler oluyordu
Hatan icin mi ayrildi simdi senden sevgilin, hataliysanda hatani geri alamayacagina gore ozur dileyip kenara cekilirsin surekli zirt pirt mesaj atarsan o aman zaten hala ugrasiyo soyle boyle diyerek onun gozunde tum degerinide aliyorsun oda bi tarafi iyice kalkiyo iste gorulduyu yersin surekli boyle tamam seviyo olabilirsiniz ama kimse vazgecilmez degil ki o senden vazgecebiliyosa sen ondan hayli hayli vazgecebilirsin
Ne güzel akıl veriyosın aferin sana sen ölee yaparsın sonrada popo gibi kalll hatalıysannn gerekirseeee kovalicaksınnn umursamaz davran ne yaa hatalısın bideee üstüne böyle mi yapıcak s. ederdimmm benimlle bidaha işi olmazdıı çok yanlış düşünüyorsunuz
@bixinmlow hicte umrumda olmazdi sktr etmesi kimse icin yalvaracak halim yok hataliysam ozur diler gecerim sacma sapan liseli asiklar gibi pesinden kosulmasi ne sacma seviyosa zaten affeder sevmiyosa da zaten bastan gider yani gayet guzel akil veriyorum azicik kendinin degerini bilsin kimse o derece yalvarilmayi hak etmez birde kendine saygisi olan zaten bu sekilde davranmaz
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim seni arayacağım bitireceğiz dedi 15 gündür aramıyor Her gün attığım yalvarma mesajlarına görüldü atıyor Neden?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ya halâ daha anlamıyomusun senle oyun oyunuyo, kukla etmiş seni kendine, seni manipüle edip aklını karıştırıyo, seni delirtmeye çalışıyo ve sende ona amacına ulaşması için yardım ediyosun, manyakmısın kızım sen ya ne diye takıyosun kafana, ondan sonrada beni kızıyo diyolar, e kızarım tabi kusura bakma ama dost acı söyler, üzgünüm sen ve senin gibiler akıllanmazsınız.
Kaçan kovalanir seyini neden unutuyosunuz siz ya sanki boyle msjlar atinca geri donuyo biraksaydin sende kabullenseydin umursamaz davransaydin gor bakalim neler oluyordu
Ama ben hatalıyım
Hatan icin mi ayrildi simdi senden sevgilin, hataliysanda hatani geri alamayacagina gore ozur dileyip kenara cekilirsin surekli zirt pirt mesaj atarsan o aman zaten hala ugrasiyo soyle boyle diyerek onun gozunde tum degerinide aliyorsun oda bi tarafi iyice kalkiyo iste gorulduyu yersin surekli boyle tamam seviyo olabilirsiniz ama kimse vazgecilmez degil ki o senden vazgecebiliyosa sen ondan hayli hayli vazgecebilirsin
Ne güzel akıl veriyosın aferin sana sen ölee yaparsın sonrada popo gibi kalll hatalıysannn gerekirseeee kovalicaksınnn umursamaz davran ne yaa hatalısın bideee üstüne böyle mi yapıcak s. ederdimmm benimlle bidaha işi olmazdıı çok yanlış düşünüyorsunuz
O hep kibardı bana karşı Ama ben gereksiz güvensizlik yapıp ona çok kaba sözler söyledim Saygısızlık yaptım
@bixinmlow hicte umrumda olmazdi sktr etmesi kimse icin yalvaracak halim yok hataliysam ozur diler gecerim sacma sapan liseli asiklar gibi pesinden kosulmasi ne sacma seviyosa zaten affeder sevmiyosa da zaten bastan gider yani gayet guzel akil veriyorum azicik kendinin degerini bilsin kimse o derece yalvarilmayi hak etmez birde kendine saygisi olan zaten bu sekilde davranmaz
Yalvarmanın dozunu biraz daha attır. Düşük doz işe yaramaz
Yalvarma ve özür mesajlarının en yoğun anında onun istediğini onaylayan mesafeli bir mesaj at.
Yüzün yok dimi hala sevdiğin için yazıyorsun ona
aramadan bitirmiş demek
Duygu bitti ise daha bir şey olmaz
bitirmiş coktan
O hep kibardı bana karşı Ama ben gereksiz güvensizlik yapıp ona çok kaba sözler söyledim Saygısızlık yaptım
o zaman hak etmişsin geri dönmez birdahaki ilişkinde bu hataları yapmaman gerekicek
Nasıl gönlünü alabilirim onun
çok zor güven kirildimi zor artık şahsen ben daha kimseye inanmam güvenimi kıran kişiye guvenmem
Güvenini kırmadım ki aldatmadım Sadece beni aldatıyor musun diye kaba sözler söyledim ona
boş ver üstüne düşme
Pislik yapıyor
O ne öyle
Yaşlar kaç
Ben 28 o 38
E neden yalvarıyorsun kanka
Ona kaba sözler söyledim boş yere güvensizlik yapıp Saygısızlık yaptım
E kanka bitti gitti bosvwrsene kendini küçük duruma düşüruyorsun