Sevgilim benden önce yaşadığı her şeyi bana anlatıyor normal mi buu?

Yeni sayılırız kendisiyle, ilk sevgilim. Kendisi bazen eski sevgilisiyle ne yaptığını, nasıl bir yaşamı olduğunu, flörtlerini falan anlatıyor. Hayır anlamıyorum neden yani? Amacı beni kıskandırmak falan mı, yoksa bunu normal bir şey mi zannediyor? Hayır birde gülerek anlatıyor, sanki çok normal bir şey. Konuyu kapatıyorum, dinlememezlikten geliyorum ama hiçbir şey fark etmiyor. Benim de anlatacağım bir şey olsa inadına ben de anlatırım ama yok ilk sevgilim. Gerçekten soğumaya başladım. Ne kafası yaşıyo bu adam ya?
Sevgilim benden önce yaşadığı her şeyi bana anlatıyor normal mi buu?
Cevapla