sevgilim bana ilk sevgili olduğumuz zamanlarda geçmişini uzun uzun anlattı en ince ayrıntısına kadar biliyorum yaklaşık 2 yıl önce mafyaya karışmış çok olaylar yaşamış dayısıda mafyaymış yol yakınken bu işleri bırak bir kere başladınmı kurtulamazsın demiş sonra kendiside o işlerin kötü olduğunu görünce bırakmış tövbe etmiş her şeyden. gerçekten çok çok pişman cahildim o zamanlar falan diyor ama sürekli telefonu dinlemede kapanıyor bir şeyler oluyor telefonda her şeyi rahatça konuşamaz hale geldik belkide bu yazdıklarım bile okunuyor birileri tarafından kaç kere telefon değiştirdi yine aynı hatta benim telefonuma da oluyor aynısı birisi varmış intikam alacağını falan söylüyormuş polise gidemez çünkü geçmişte yaşadıkları dayısı tarafından örtülmüş tekrar ortaya çıkmasını istemiyor ama gerçekten pişman ona bir şey yaparlar mı.birde bana herşeyden vazgeçmişken sen çıktın karşıma beni hayata sen döndürdün diyor mutluyuz ama ona bir şey olur mu ?
Güncellemeler
+1 yıl
şu anda facesini dondurdu birileri bir şeyler yapıyormuş sürekli diken üstündeyiz :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar