Nedenini açıklayınız?
Hayır Olmazdım
Evet Olurdum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani pozitif cevaplamak biraz tehlikeli ve risk barındırıyor.
Karşındaki kişinin ne kadar sevdiği ve ne kadar hissettirdiği de önemli tabii ama.. sevmiyorsan mutlu olamazsın, mutlu da edemezsin. Bir başkasına aşık olma riski de olur o yüzden gerek yok.
Belki denenir yani bir şey hissediliyor mu vs diye ama..
Cevap
4Cevap
İnsanların genelinde yokmu zaten,
seveni sevmemek ve sevmeyene gönül vermek. Siz bayanlar sizi seveni kaybettikten sonra anlıyosunuz kıymetini, sonrası ise seveni kaybetmenin verdiği pişmanlık...
Neden olaya hep bayanlardan bakıyorsunuz? Ne çok sevip de aldatılan yarı yolda yüz üstü bırakılan bayanlar da var ben burada kadını veya erkeği asaliyacak bisey sormadım dümdüz bir soru sordum …
Sende haklısın
Bence dünyamız da sorun bayan veya erkek olmak degil. Önemli olan tek şey sevgi ve sadakat bağlılık yoksa aldatmayan erkek de var terk etmeyen kadın da insanın içinde olacak bazı şeyler.
Olmam, çünkü ben insanlara"sonradan severim belki"mantığıyla yaklaşmıyorum. Ki sonradan sevme olayına da inanmıyorum
Evet olurdum çünkü bu kadar çok sevdiği için benim mutlu huzurlu olmam için çok uğraşır
Olurum sonra beni sevdiği için zamanla bende onu severim
Sorunun doğru cevabı kaç puan. Oyle sormuşsun ki sınavda hissettim kendimi fsjgjsjs
Herkese 5 sana 25 😂😂😂
Olmazdım, sevmediğim insanla mutlu olamam çünkü.
olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?