Sevgilim dediğim mahluk bana bu lafı etti. Nasıl böyle biriyle muhattap oldum cok öfkeli ve pişmanım?

Daha 1 aydir sevgiliydik. Bugün bitti o kadar pismanim ki. Bugün yemek yedik, gezicektik ama ufak bi işi çıktı ben de anlayis gösterdim. Birlikte işini halledip sonra gezeriz dedim ama isleri bitmedi beni yaninda uğraştırıp durdu. Ben ne olursa olsun yan yanayiz diye şikayet etmiyim dedim ama o kavga cikartti. Benim de sinirim bozuldu uzattik kavgayi. Bana dedi ki yemini verdim suyunu verdim daha ne istiyosun konuşma da yürü yanımdan işte.
Şok oldum. Oyle bi hayal kırıklığı ki. 1 aydir ben buna vakit harcamisim yazik ne yerine kondum. Cok sinirliyim ve üzgünüm.
Sevgilim dediğim mahluk bana bu lafı etti. Nasıl böyle biriyle muhattap oldum cok öfkeli ve pişmanım?
Cevapla