Daha 1 aydir sevgiliydik. Bugün bitti o kadar pismanim ki. Bugün yemek yedik, gezicektik ama ufak bi işi çıktı ben de anlayis gösterdim. Birlikte işini halledip sonra gezeriz dedim ama isleri bitmedi beni yaninda uğraştırıp durdu. Ben ne olursa olsun yan yanayiz diye şikayet etmiyim dedim ama o kavga cikartti. Benim de sinirim bozuldu uzattik kavgayi. Bana dedi ki yemini verdim suyunu verdim daha ne istiyosun konuşma da yürü yanımdan işte.
Şok oldum. Oyle bi hayal kırıklığı ki. 1 aydir ben buna vakit harcamisim yazik ne yerine kondum. Cok sinirliyim ve üzgünüm.
Şok oldum. Oyle bi hayal kırıklığı ki. 1 aydir ben buna vakit harcamisim yazik ne yerine kondum. Cok sinirliyim ve üzgünüm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer