Kısa boylu erkekler yalnız kalmaya mahkum mu sizce?

Evet boyum 172 dünya kadar ortama girdim dünya kadar kızla konuştum Üniversite 1 dyim okul başlayalı 6 7 ay oldu ve hala sapım, boy kısalığı bir erkeğin başına gelebilecek en kötü şeylerden biri yemin ederim imkansız resmen, sevgiliniz yoksa boyunuz kısa olduğu için beyler asosyallikle alakasi yok...

Ben 3 yıldır istediğim halde olmadı sevgilim falan, düşünün 🙂🙂🙂
Kısa boylu erkekler yalnız kalmaya mahkum mu sizce?
Cevapla