KISA BOYLU ERKEĞİM SONUNA KADAR K... N DÜŞMANIYIM HEPSİNİN KÖKÜNE KIBRIT SUYU
Kısa boylu erkekler yalnız kalmaya mahkum mudur sizce?
KISA BOYLU ERKEĞİM SONUNA KADAR K... N DÜŞMANIYIM HEPSİNİN KÖKÜNE KIBRIT SUYU
Olur ya kızların çoğu kısa tek sorun senin boy daha küçükse olabilir bazılarına ama illaki senden küçük kızlarda var yani ya da srni böyle kabuk etcek
1.50 kız 1.80+erkek istiyor her şey ortada kimse benim gibi 173 adama bakmaz
Bakar ya merak etme. Ben mesela 1,58’im o boyla 1,70-1,80-arası birisi ideal olur. Fazla uzun 2 m kadar nerdeyse olan birini pek istemem ama tabiki önemli olan hisler sevdikten sonra benden küçük ya da 2 m olsada daha pek umrumda olmaz.
Cevap
4Cevap
Uzun erkek her zaman bir adım öndedir ama kızların boyu erkekten erkeğe değişiyor. Kimi uzun kimi kısa kızlardan hoşlanıyor. Benim boyum 1.55 sewim 1.84 mesela
1 adim önde değiller direkt galipler 1.55 boyunla 1.84 erkekle çıkan kızlar olduğu sürece biz hep yalnız kalacaz illa 30 cm fark isteyin zaten 20 25 cm fark neyinize yetmiyorsa
Abaza değil. Beş senedir tanıyorum. Öyle biri olsaydı bilirdim.
Hem ayrica banane sevgilinin boyundan zaten yaram var burada gelip üzerine tuz basiyorsun umarim senin iliskinde burnundan gelir hepinizden nefret ediyorum
Abi hoşuma gidiyor sarılırken. Çenesini kafama yaslıyor. Kulağım kalbine geliyor falan. Böyle garip romantik şeyler yapabiliyoruz
Basketbol oyna yemin ederim uzarsın
İnş ayrilirsiniz sizin bktan zevkleriniz yüzünden yalnız kalacam ömur boyu hem o dediklerini senden 20 25 cm uzun biriylede yapabilirdin
Lan sanane benim ilişkimden doğru konuş. Ben sana inş bodur kalırsın diyor muyum? İNŞ BODUR KALIRSIN. DAHA DA KISA KALIRSIN S I K I N BAKLA GİBİDİR İNŞ.
Yok uzamam doktora gittim daha uzamazsın dedi
@T1mur 174 173 falan
O zaman ilişkinin burada demeyeceksin zaten yeteri kadar yaram var birde gelmişsin soruya yok uzunlar şöyle iyi bilmemne sewim 184
@T1mur Allah 150 boylarıyla 180 isteyen kızlarında belasini versin
Çünkü basketbol geçmişi var. Sana da uygun bir dille diyorum ama inş ayrılırsın diyorsun ben ne yapabilirim? Annenle seni yorgan gibi iki yandan tutup çekelim mi ne yapalım?
Bir daha hiçbir kisa erkeğin sorusuna görüş falan atma sizin yüzünüzden intihara meyilli yaşıyoruz birde gelip hava atıyor
Boyun normal. 1.60 erkekler var. Haline şükret. Kısa bir kız bul. Anormal durmaz. Ama sen 1.70 kız seversen düğünde 10 cm topuklu giyer 1.80 olur işte o zaman kötü olur. Kendine 1.55 kız bul
Sevgilini gelip anlatma burada mesela bu konuda derdim var demekki sormusum ne gelip tuz basıyorsun birde uzun erkek övüyor biz ölelim mi 4mk
1.55 kızlar uzun istiyor ben ne yapayım 1.70 kızda zaten gözüm yok
Benim babam çok uzun değil. 1.74 annem de 1.60 boyları anormal değildi. Niye üzüyorsun kendini
Onlar eski nesil çünkü yeni nesil kızları istisnasız uzun erkek istiyor aha örnek sen kim bilir kaç kişiyi kısa diye red etmişsindir
1.75 sewim oldu. İlk sevgilimdi. Türkiye zaten İskandinav ülkesi değil. Boylarımız uzun değil ki.. Bunu takman saçma.
Boş yere avutmaya çalışma her şey ortada neyse sana diyeceğim birde boy sorusu sorulursa görüş atma ve 1.84 lük sewini anlatma bunları duyunca daha kötü etkileniyoruz zaten elediniz bari psikolojimizi bozmayın
Benim de boyum kısa. Ben de beden eğitimi dersinde hep sondaydım. Sınıfın kısasıydım. Minion ve sıska bir kızım. Birçok red yedim. Profilimde boy ile ilgili sorular da sormuşluğum var. Ama ben böyle yaratıldım. Sen kendini sevmezsen kimse seni sevmez dostum. Kendinle barış
Sen kısa kızsin kısa kız sevilir tatlı denir 1.84 adamıda kapmıssin kısa erkekler devamlı gömülür tum kızlar red eder gelmis birde kendini sev falan diyorsun sana demesi kolay kısa erkek olsan bir kisi bile bakmazdi yüzüne
Sustun bakıyorum verecek cevabın yok birde bende kısayım diyor 😂😂 komedi
Ergensin
Hadi oradan hadi ergenmis 154 boyuyla 184 erkek almış hayatı kolay modda yaşıyor gelmiş ahkam kesiyor kendini sevmiş ömür boyu yalnız kalmaya mahkum ol sirf boy yuzundende goreyim seni
Şahsen kısa erkekler ne kadar iyi olursa olsun benim için direkt eleniyor
Eger kısa olup bunu diyorsan allah seninde belanı versin ama uzunsan haklisin laf yok
Allah uzun ömür versin o zaman bizim ahimizda elbet çıkacak sizden
Evet kısa erkekler ne yapacak beki ölek mi biz
Birde bu avuntunuz yok mu kısayız diye gömun dışlayın sonra seninde esin vardır e nerede hangi kıza sorsam kısa erkek istemem en az 180
Boş avuntu verme ve bir daha kısa erkeklerin sorusuna gitme yeter bari psikolojimizi bozmayın
her topalın bir kör alıcısı vardır
Mahkumdur, net.
Evet mahkum.
Para varsa değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?