Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eski sevgilim kadınlar günü için mesaj attı, barışmak mı istiyor? 🎉🎉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yol açıyordur..
Dua et kandil de mesaj atmamış 😃😂
Dbdudydvxkhd
Başka bir amacı olduğunu sanmıyorum. Yıllarca kutlamamış kişi, şimdi kutluyorsa zeytin dalı uzatmış demektir bence 😂
O dalı kırmak da bana düşer o zaman hsgdjdkdxdf
Valla artık kırar mısın, geri iade mi edersin orası sana kalmış 😅😂
Olabilir ama olmayadabilir sen kendine yoluna bak yine de bence
Belki de zar attı senden bir şey bekliyor?
Ben de böyle düşündüm
5 senedir kutlamayıp şimdi kutluyosa düşünmen gerek barışmaya çalışıyor olabilir inanma
Evet kesin kadin bulamadi barişma
Olabilir jsjsidnxn
Jbsatvxazj
Seni unutamamış demekki ya da 5 yılın hatrına seni mutlu etmek istemiş
Belli değil ama barışma.
Seni hatırlamak için yazmış barışmak için değil
Nasıl yani yazmadan hatırlayamıyor mu
Yazınca hatırlamak kat kat küvvetli olur.
Bence kesinlikle barışmak içindir.
bahane etmiş..