Eski sevgilim kadınlar günü için mesaj attı, barışmak mı istiyor?

Eski sevgilim dün kadınlar günü için yazdı, 5 sene süren ilişkimizde bir kez kutlamadı ayrıldıktan sonra kutladı sjsushdhuehdn barışmak için olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eski sevgilim kadınlar günü için mesaj attı, barışmak mı istiyor? 🎉🎉
Eski sevgilim kadınlar günü için mesaj attı, barışmak mı istiyor?
Cevapla