Arkadaşim dedi de siz ne duşunuyorsunuz?
Birimi mutlu etmek neden abes olsun
Birimi mutlu etmek neden abes olsun
Kişiden kişiye göre değişir sürprizleri seven biri ise güzel olur. Birde daha önce hiç yapamayan birine saçma gelmesi normal. Hani kendi yapmadı diye başkası daha yapmasın diye
Yani hani birini mutlu etmek hani evlerimiz falan yakin olsa hediye bilr almayi duşundum yani
Hoşlaniyorum çunkü yano
Hediye iyi fikir video işine kesin mutlu olur diyemem sürpriz seviyorsa mantıklı beklediğin tepkiyi vermezse teşekkür ederse sadece o da olabilir güzel düşünmüşsun
Cevap
5Cevap
Ahahaha direkt ilanı aşk et bence
aygh ne alaka ya
Videonun içeriği ne peki
Doğum gunu kutlamasi
Güzel Bence çok hoşuna gider eminim
Abes değil tabi. İçinden geldiyse neden olmasın.
evet hatta hediye bile almak istedim yani ama o biraz abarti olur dedim yeni bir ilişki için en azindan video yaptim yani
Ben hoş ve güzel olan hiçbir şeyi abes bulmam şahsen. Gereksiz kötü davranışları abes bulurum. İnsan insana iyi gelmeli.
Neden abes olsun ki hoş ve tatlı olur
evet sala. misin ben sevgilime bile yapmadim diyince ne bilim
ama ben icimden geldi yaptım yani cocukdan hoslaniyorm
Çocuksu ve gereksiz, bana göre
Niyee?
Ne güzel çocuksu duygular taşimak bence hoş bir şey
ondan işte sadece video hazirladim hediye almak istiyordum aslinda yok niye oliyom ya
ne alaka ya
Hoşlanmasam umrumda olmazdi yani
ayrica evlerimiz uzak yakin olsa gene alirdim hediye
ne olcak 3-5 tlyi mi esirgiycem
Bence ergence ama yapılabilir tabi
Neden ki?
alla alla o da garibmiş emek verip yapmiş buna ergence demeniz de garib
Çok gereksiz kanka
knk sensin demi nsnsjsj
Nasıl bi video?
dogum gunu vidosu iyi ki doğdun yazan
saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?