Flört ettiğim bi çocuk psikolojimi bozdu. sizce ne yapmalıyım?

Aylar önce ben bir çocukla tanıştım. İşte sosyal medyadan ekleştik. Tipi iyi eğitimli modern İzmirli böyle italyada master yapmış benim yaşımda çalışan biriydi. Neyse çocukla işte pandemi yüzünden hep arabada görüşüyorduk. Geliyordu bizim evin oraya ikimiz de aile evinde olduğumuz için eve de gidemiyorduk. İşte neyse sonra arabada öpüşüp sarılmaya başladık filan. Bu böyle canım cicim iyi davranıyor hep işini bahane ediyor vs gece geç saatte geliyor filan. Cidden de hep işten arıyorlardı haftasonu da memleketine filan gidiyordu. Neyse böyle işte ben normal sohbet edeceğim zaman hep yüzeysel geçiştiriyordu bi de hep konuyu cünselliğe getiriyordu ben de rahatsız olup tersliyordum. Bu yine böyle ara ara yazıyordu ediyordu. Neyse sonra görüştük ettik bi daha görüşelim dedik bu dedi yok ben işten ayrıldım şehirden ayrılıyorum bi daha görüşemeyiz. E dedim bana niye daha önce demiyorsun ya da görüştüğümüzde. Hiç cevap vermedi etmedi. Bi de mesajda inanılmaz saygısız ve kötü konuşuyordu. Çoğu şeye cevap da vermiyordu. Çok sinirlendim.
Flört ettiğim bi çocuk psikolojimi bozdu. sizce ne yapmalıyım?
Cevapla