Eger aldatmis olsaydiniz bunu itiraf etmeyi mi tercih ederdiniz yoksa saklamayi mi?
Itiraf ederdim
Saklardim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Vicdanın rahatsa susarsın ama değilse ve için içini yiyorsa gidip söylersin. Bir de yaşadığın pişmanlık çok sevdiğinden koparacaksa bir yapmamak üzere susmak en doğrusu olacaktır.
Rahat degil
Cevap
3Cevap
aladattım da aldatıldım da ama itiraf neden? aden yaptın susacaksın devam edeceksin saf mısın sen
Vicdan azabindan haberiniz yok sanirim. Neyse soruya katkiniz icin tesekkurler.
yahu yaptın ve bunun sorumluluğunu aldın demi yaparken o vijdan azap çekmedi sonra da susmasın bilecek aptallık etme sen bihter ziyagilsin
Sevgilimle itiraf ederdim. Ettim de zaten. Kocam da söylemem zaten asla kimseye
Sen de mi aldattin? :(
Sevgilimi arkadaşıyla aldatmıştım. yillar önce askerdeyken
Benziyormus durumumuz... umarim itiraf edebilecek gucu kendimde bulabilirim
Ben onunla aramızdaki her şey bitsin tekrar barismayalim diye bilerek arkadaşıyla sevgili oldum. Sonra bilerek haber verdim ve ikisine yol verdim. Sen seviyorsan asla gidip söyleme çünkü tekrar imkansız olacak
Ben bu saatten sonra onunla devam edemem cunku ne zaman yuzune baksam kendimi igrenc hissediyorum.
Ok tekrar bir araya gelmek istemiyorsun onu. O yüzden söylesen biraz küfür hakaret eder sonra asla arayıp sormaz asla birlesmezsiniz
Senle konusmamiz mumkun mu?
Burdan konuşabiliriz
Olur
Çok şükür bugüne kadar hayatımdaki hiç bir sevgilimi aldatmadım ama aldatmış olsaydım itiraf ederdim
Kim itiraf eder ki bunu yakalanmadıkça :)
Pismanlik duyan insanlar
Pişmanlık duyacaksam neden aldatayım ki :)
Sen buyuk ihtimalle zaten boyle bir yasamadin. Bir seyi yapmadan ondan pisman olup olmayacagini bilemezsin her zaman. Neyse tesekkurler soruya katkin icin.
Çok kere aldattım ve pişman olmadım ki zaten içinde pişmanlık duygusu olan kişi pişman olacağını bilir ve aldatmaz. Pişmanlık çok saçma bir şey benim için. Bir şey yapıyorsam ki bu sadece aldatma değil her konuda bilerek ve isteyerek yaparım. Pişman olabilme ihtimalim dahi olsa o zaman yapmam.
Zaten bir yerden duyar öğrenirdi saklamaya gerek kalmazdı
Hiç bir şey gizli kalmaz zaten ama aldatmak gerçekten çok iğrenç birsey
Kuldan saklarsın ama Allahtan saklayamazsın bunu düşün vicdanın el veriyorsa söylemezsin.
söyleme boş ver
Neden?
bilse ne değişicek söylediğine değmez
Bu sekilde de ben devam edemem
o zaman onu kaybetmeyi göze alıyorsun
sevgin bittiği zaman söylersin
Ben bu saatten sonra onunla devam edemem cunku ne zaman yuzune baksam kendimi igrenc hissediyorum.
Ben cok vicdanliyum kesinlikle itiraf ederim
Ben de o asamadayim
İkisi de hayır
Ucuncu bir secenek var mi? Aldatmamak olabilir gerci.
Aynen oyle
Is isten gecti
Yapma sebebin ne
Merak
Saklama sakın git söyle
O gucu kendimde bulamiyorum henuz :(
Sevgilin mi eşin mi
Söyle ya yazık günah ya da söylemeden ayrıl vallahi yazık rabbim kimsenin basına vermesin insallah
Sevgilim. Soyleyecegim buyuk ihtimalle ama ne zaman soyleyebilirim bilmiyorum.
Ne zamandır berabersiniz
Bu ay 2 yil dolacak
Üzücü
Alt alta üst üste yakalansam full inkar 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?