Evliyim yeni tanıştığım erkek bir arkadaş bana karşı garip davranıyor acaba hislerimi var ben mi yanlış anlıyorum?

Biraz garip ama bunu sormak zorundayım acaba sorun bende mi alayamadım. Malum kişiyle prtak bir etkinliktr tanıştık çok az konuştuk ama garip bir şey hissettim ona karşı ilk defa başıma böyle bir şey geldi 5 yıldır evliyim etrafımda çok fazla erkek arkadaşım var ve asla böyle bir şey olmaz anlam veremedim. Sanki karşılıklı bu hissi yaşadık veya bana böyle geliyor. Sonra bir daha görüşmedik zaten. Aradan baya uzun zaman geçti bu sefer aynı farklı bir yerde aynı ortaöda denk geldik. Eşimlede arkadaş oldu birbirimize telefon numaramız verdik ve ara sıra görüşmeye başladık. Ama arkadaşız tabi. Bana garip gelen hareket oldu. Bana söylediği sözler. Bu arada normalde dışa dönük biri ama benimleyken veya o ortamda ben varsam hep başka bir şeyle uğraşıyor. Anlam veremiyorum ben mi yanlış anlıyorum. Kimseye boş yere umut vermek istemem. O yüzden lütfen yardım edin
Evliyim yeni tanıştığım erkek bir arkadaş bana karşı garip davranıyor acaba hislerimi var ben mi yanlış anlıyorum?
Cevapla