Yakın arkadaşımın kocama garip ve anlamlı bakışlar atması normal mi, yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?

Merhaba şimdi 2 gündür aklımı kurcalayan bir şey var yani sanki kadınlar hisseder ya da fark eder diye düşünüyorum yanlışsam siz söyleyin şimdi benim eşim müteahhit ama çok büyük değil holdingli falan aynı zamanda harita mühendisi biz evleneli 9 ay oldu normalde öğretmenim ama onun yanında çalışıyorum neyse eşimin kaba inşaat bölümüne bakan kalıpçı arkadaşı var aile dostu ayrıca. Bu çocuk da yeni evlendi 5 ay olmuştur eşi de ilahiyatçı din kültürü öğretmeni olarak çalışıyo neyse 1 2'dir fark ediyorum ki bakışları sanki değişik eşime karşı böyle gülümseyerek bakıyor böyle anlamlı gibi hani bir de her defasında sanki direk gözüne bakıyor eşimi de kontrol ediyorum onun umurunda değil ya da evde ben carlanırım diye bana bir şey de söylemedi ben de sormadım çünkü aklımda yoksa bile düşündürmek istemedim bir de kendime yediremedim yani kız kocasını ezikliyor kıyas yapıyor benimkiyle mesela eşimin teli çok çalıyor onun çalmıyorsa bir surat hareketleri eşine karşı daha önce de sanki fark ettim böyle bir şeyi ama durmadım üstünde bir de bu kız yakın arkadaşız böyle bir mi geçiriyor içinden yoksa ben mi kuruntu yapıyorum eşim anladı da bana mı söylemiyor huyumun kötü olduğunu bildiği için çünkü gözüm dönerse ne yapacağımı kestiremiyorum sizce?
Yakın arkadaşımın kocama garip ve anlamlı bakışlar atması normal mi, yoksa ben mi kuruntu yapıyorum?
Cevapla