Arkadaşlar insanlar çok acımasız degil mi, bu huyumdan nası vazgeçecem ben?

Arkadaşlar yaklaşık 3 4 yıldır dudak şişirme takıntısı var dudaklarım resmen yok üst dudağım hiç yok hemde. Her gün dudak şişirip ruj sürüp foto çektiğimde faceapla efsane oluyor. Konuştuğum çocuk wp fotomu açıp bu 'Aynı kişimi' dedi.
Çok zoruma gitti :(
Arkadaşlar insanlar çok acımasız degil mi, bu huyumdan nası vazgeçecem ben?
Cevapla