Buluşmak için hayır seni tanımıyorum yeni tanıştık diyene ne demeliyim?

İnstagramdan bir kazakistanlı kızla takipleştim. Aynı şehirde aynı üniversitede okuyoruz. Selam yazdım selam dedi. Nasılsın diye sordum iyi sen dedi burada mı okuyorsun dedim evet dedi. Ne okuyorsun dedim söyledi ve sen dedi. Yarın okul var mı dedim evet dedi. İstersen okuldan sonra buluşabiliriz bir şeyler yaparız dışarda dedim ama o hayır seni tanımıyorum yeni tanıştık yazdı. Sizce ne yazmalıyım? aga zaten tanışmak için sordum. İnstagramdan mı tanışacağız? sizce ne demeliyim ve nasıl bir yol izlemeliyim?
Buluşmak için hayır seni tanımıyorum yeni tanıştık diyene ne demeliyim?
Cevapla