Bazıları çok şanslı şu gerçekten sevip sevilenler neden bende şans yok?

Etrafımdaki kızlara bakıyorum sevdiği insanlar hep değer veriyor bide kendime bakıyorum ne kadar iyi olduysam bir ilişkide o kadar kaybettim acaba sorun bende mi eski flörtlerim hepsi benden sonra sözlendi ama benimle olduklarında hep beni oyalıyorlardı diğer kızlarla hemen sözlendiler tipsiz birisi de hiç olmadığımı söylediler tipsiz değilim sadece çok şansızım ya da belkide Rabbim istemedi onlarla olmamı hep arada mesafeler oldu engeller bilemiyorum artık aşka kalbimi kapattım aynı şeyleri yaşayıp durmaktan sıkıldım aile ve maddi durum konusunda şanslıyım ama aşk konusunda hiç şanslı olmadım ne yazık ki belkide benim kaderim böyle. Ama hiç birisi tarafından ne merak edildim ne özledim ne de gerçekten sevildim bazen sevmek yetmiyormuş sansta olmalı bir insandan şu sevip sevilen insanlar çok şanslılar
Bazıları çok şanslı şu gerçekten sevip sevilenler neden bende şans yok?
Cevapla