Erkek arkadaşım yemek yaparken yavaşşın dedi neden bukadar kırıcı?

İkimizde orucluyduk 4 den sonra çorbaya başlıcam dedim ona bizim oranın bir corbasi var köfte yoguruyorsun flan uğraştırıyor onu iş çıkışında aradım konuşiyorduk. napiyorsun dedi. Çorba daha olmadı diyince 2 saat bir çorba mi yaptın dedi :(((( yani bı çorba bukadar sürer mi zahmetli mi unutmuşum diye sürekli özür diledi ama nafile kalbim kırılmak da haklı değil miyim ya :((
Erkek arkadaşım yemek yaparken yavaşşın dedi neden bukadar kırıcı?
Cevapla