Sevgilim yemeğimi yavaş yiyorum diye bana kızıyor haklı mı?

Kendisi 5 dakikada bitiriyor ben anca 1 saatte bitirebiliyorum çok çiğniyorum çünkü alışkanlık olmuş bu kötü bir şey mi ayı gibi tek nefeste mi yemem gerekiyor yoksa?
Sevgilim yemeğimi yavaş yiyorum diye bana kızıyor haklı mı?
Cevapla