
Ders dinlerken soru sormayan da ne bileyim😅
Sevgilinizle kavga ettikten sonra, haklıyken dahi özür dilediğiniz oldu mu?

Sevgilimin en büyük şikayeti haksız olduğum kavgalarda bile zeytinyağ gibi üste çıkmam 😇 Galiba bunun çok farkında ama beni üzmemek için sessiz kalıyor ❤️
Cevap
18Cevap
Hayır olmadı o dilesin, haksızsam da o dilesin 🙄😄
Konu uzamasın diye bir defa yaptım ama daha da yapmam.
Zamanında koç burcu biri ile birlikte iken haklı olduğum halde özür diledim ne yazık ki, düşman başına bir faha
Jajaja
Hayır haklıysam özür dilemem. Bu duruma alıştırmak ilişkinin sağlığı için iyi olmaz. Herkes hatasını kabul etmeyi bilmek zorunda.
Haklı olduğum konuda kralına geri adım atmam. Haklı iken neden özür dileyeyim ki? Dilemesi gereken karşı taraf iken.
Doğal olarak karşı cinse haksız olduğunu kabul ettiremediğim… Öhöm, göremediğim için hep özür dileyen taraf olmuşumdur. 😄🙄
Kolay kolay dilemem. Dilenmesi gerek nyer varsa eğer o da gerekli görüldüğünde olur ama sonradan oturup tartışılır o konu tekrar ama sakin sakin.
Haklıyken asla özür dilemem.. Kolay kolay da haksız pozisyona düşmek istemem.. Keyifli günler..
haklıyken özür dilenmemeli bence karşındaki hatasını bu sekilde nasıl görecekki?
Haklı olduğum yerde kimseden özür dilemem. Bu kişi sevgilim bile olsa.
Dilemiştim ne kadar hata yaptığımı sonradan anladım bu da bana bir ders oldu
Hiç sevgilim olmadı. sanalda uzun süreli görüşdüklerim var haklı olsamda özür diliyorum
Sevmek bu değil mi zaten 🙂 sen gurur ve inat o gurur ve inat nereye kadar
Haklı olduğum bir konu için özür dilemem. Onun hatasını anlaması lazım, bunun için yazardım.
oldu yine olur. bazen haklı haksızdan ziyade stresin üstesinden gelip uzatmamak esasdır
Yürüsün gitsin ne dilicem
Gönlünü almaya çalışırım usulca sokulup koklayıp öperek
Ben özür dilemem aslan parçası
Uuu
O dediğini yapmak acizlikten başka bir şey değil haksız bile olsan sürekli kendini haklı çıkart bir erkeği nasıl alıştırırsan öyle devam eder
Kavga bitsin diye özür dilediğim olmuştur.
Ben de yapmışımdır baya
Büyüklük biz de kalsın hahah
Aynen 😄
Olmadığı zaman var mı desen daha doğru olur ✅
Kadınlar daima haklıdır
Kavganin uzamasi ikimize daga cok zarar verecegi icin yapmisligimdir coktur
Eğer küçük bir şeyse ya da çok sinirimi bozan bir durum yoksa dilerim.
Haklıyken neden özür dileyeyim ki , dilemem.
Beraber özür dileriz. Tek taraf suçlu olamaz ki
Hayır haklıysam özür dilemem.
Olmadı
Haklıysam özür dilemem, samimiyetsiz gelir.
Haksız iken haklı olmaya çalışandan özür dilemem
Haklıysam geri adım atmam
bendeki bu vicdan varken suçluya borçlu çıkarım
Ahaha aynı ben
Konu uzamasın diye alttan aldığım olmuştur
Aynı ben
Kalsın bakalım 😊
Sevgili olalım da deneyelim bunu çünkü yok
Senin bu sitede kimden hoşlandığını biliyorum
(Y)🤫
Y kim yahu😂
Ağzımdan laf almaya mı çalışıyorsun acaba 🤔Özelden yazsana gizli 😄
Ağzından laf almıyorum biliyorum zaten
Takip ettiklerimden biri mi olduğunu düşünüyorsun?
Evet
😂😂😂
Görüş yorumumu niye sildin kız doğru kişiyi etiketledim diye mi sanki özelden soramıyorum. 😄
Hayır, o kadar emin olmana şaşırdım. Nasıl çıkıyor bu dedikodular şaşırıyorum.
Amannnnn
Seven diler hakli bile olsa
Evet ya ben dinlerim 😄
Dilerimm ayoll
Xper 1 İnstagram?
Evet oldu
Bazen 💩💩💩
Asla haklıysam özür dilemem
Evettt🍂
evet oldu. bir seyi uzatmamak gerekiyor.
Hayır olmadı
özür dileme alışkanlığım yok
Olmadi
Hayır olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?