Bazen sadece konu kapansın uzamasın diye, haklı olduğunuz halde özür dilediniz mi hiç?

Sizin de böyle hissettiğiniz zamanlar oldu mu¿ Özür dilerken altında yatan aslında yeter, yoruldum tahammül edemiyorum kelimeleri gizlidir! Laftan anlamayan karşı taraf bazen insanın ruhunu tüketmiştir çünkü siz böyle bir durumda konu kapansın diye özür dilermiydiniz¿

Çünkü o kelebek sadece 3 gün yaşar. Belki de sen döndüğünde her şey için çok geçtir.
Çünkü o kelebek sadece 3 gün yaşar. Belki de sen döndüğünde her şey için çok geçtir.
Bazen sadece konu kapansın uzamasın diye, haklı olduğunuz halde özür dilediniz mi hiç?
Cevapla