Gelecek planlarına kız arkadaşını dahil etmeyen erkek suçlu mudur yoksa bu normal mi?

Biz 4 yıldır birbirimizi tanıyoruz ve bu 4 yılın 1 senesi ayrı 1 seneside tekrar ilişkiyi denemekle geçti şimdi aramız iyi güzel bir sıkıntı yok fakat hala yeniden görüştüğümüzü arkadaslarına söylemedi bu bir. Birde esas konuya gelirsem az önce aramızda ufak bir konu geçti olayın esasına geliyorum şimdi bu bir arkadası için kopek sahiplenmeye gittiler bana köpeğin ne kadsr tatlı olduğunu falan anlattı bende sende sahiplensene dedim o da şimdi değil ama ilerde "EVLENDİĞİMDE" bahçeli bir "EVİM" olursa kesin alırım dedi insan nezaketende olsa ilerde belki nasip kısmet olursa evlendiğimizde sahipleniriz demez mi? Gelecek planlarına beni katmıyor sanki ya da ben herşeyin altından birsey arıyorum bilmiyorum sizce?
Gelecek planlarına kız arkadaşını dahil etmeyen erkek suçlu mudur yoksa bu normal mi?
Cevapla