Sevilmediğini hissettiğinde gitmesi mi gerekir insanin?💔


Hissettiğim oldu, eğer hissettirmiyor ise gitmek gerekir. Birisinin kalbine zorla giremezsin, ne kadar zorlar isen zorla olmaz bu iş. En iyisi gitmek yakışır.
Karşı tarafın sevgisine muhtaç kalanlar, ruhlarını göçebe hayata teslim ederler. Önce kendisini sevmeli insanoğlu sonradan gelenler o sevgiden yansımayı üstlerine alırlar zaten.
Güzel soru ☺️ Islandığını hissetmekte önemli
Evet oldu dünyanın en kötü duygusu
Teşekkürler
Cevap
27Cevap
Oldu tabii ki ama ben gerçekten sevdiğim ilgi duyduğum için bırakmadım yine de
Evet hissettiğim oldu. O yüzden yalnızım 😅
Vermem zararlı şeyler çiçeğime 🥰
♥️
Beni sevmeyecek insanın aklından şüphe ederim 😄
Eğer sevilmediğini bilerek devam etmek üzecekse, kendine bu kötülüğü yapmamalı insan.
Uzaklaşmalı o insandan. Belki de onu gerçekten dört gözle bekleyen biri var. Önünü açmak gerekir. Karşılıksız duygularda takılıp kalmamalı insan.
#tutku
Pek olmadı gönlüm başkasına çok çabuk kaydığı için pek sevilmemezlik yok
Ama, aile de var hissettim önceden
Evet zaten sevilmediğini hissettiğimde bitirdim ilişkilerimi hep. O his giriyorsa zaten çıkmaz boşa kürek çekmeye gerek yok.
Sevildiğini bilip ama hissetmemek. Yani beynin sevildiğinden emin ama duygular eksik. Gitsen olmuyor. Kalsan olmuyor.
Şu fotoğraftaki görsellik ten biraz farklı benim durumun hem hissediyorum hem ıslanıyorum 😢 belkide en çok sevdiğim şey yağmur
Evet oldu tabi olmaz mı...
direkt olarak bitiririm anladığım da fazla uzatmaya gerek yok yaşandı ve bitti. : )
Oldu. Bence gitmesi gerekir. Aksi taktirde çok yıpranır
Sevilmedidididimiz gün olduğunda durmuyoruz, üzülmüyoruz sorun yok yani.
Evet, asla öyle yerde durmam. Her zaman sevilmediğim yeri terk ettim.
Oldu hemde çok, ve hisslerle kalmadı doğru da çıktı.
Söz harika 👍 her sevgi karşılıklı olsaydı dünya cennetin kendisi olurdu.
Evet artık ayrı dünyaların insanlariyiz boşandık 💔
oldu ve yapılması gerekeni yaptım. sevilmediğini hisseden her kesin yapması gerektiği gibi
İnsan sevilmeyince gider abi, gitmeli de. Gitmezse kalbi de eli de boşta kalır net.
Sevgi acaba mı dedirtmez eğer hissetmiyorsan hissler yanıltmaz ve böyle bi insan da hayatında olmasına sahte sevgisine ihtiyaç yok sevgi dilde değil kalpte olur sadece sözlerle olmaz maalesef
Evet oldu berbat bir durum bu 😀
Evet defalarca sevilmediğimi hissettim önceleri çok üzülürdüm ama şu an umrum dışı
Olmaz mı ve yanılmadım da başkasına gitti hemen benden sonra
Sevildiğimden hiçbir zaman emin olmam. Hep hissettiğim rutinimdir
Oldu elbette. Gittim de 🚪🚶🏻♂️🚬🌬️💨💨
Evet oldu
Kimisi de yağdırır diyeyim 😊
Hissediyorum ve gerçek çıkıyor.
Evet oldu aptala yattım ama olmadı
Uzun zamandır sevildiğimi hissetmiyorum.
Oldu ')
bazen öyle hissediyorum
Bazen oluyor fakat pek de umrumda değil
Evet o acı tad gönlümüzde gitmek gerekir
Her insan illaki bir kere yaşamıştır bu duyguyu.
Selam. Bazen evet oluyor
Evet ben zaten sevilmiyorum
Olmuş olabilir 😭
Olmuştur
oldu
Çok oldu. Çok bok bi duygu.
Çook hissettim
Olmuştur
Olmustur
Fazlasıyla.
Ailem seviyor yeter.
Hayır olmadı
Çokkkkk oldu
Oldu galiba
Her zaman..
Gitmesi gerekir
Oldu
Evet oldu
Evet, oldu.
evet oldu maalesef
Evet bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?