Bir erkeğe açılıp reddedildiğinizde ona tekrar yazar mısınız?

Hastanede şans eseri denk geldiğim bir çocuğu sevmeye başladım (çocuk hemşir bu arada) geçen sene Eylül ayında. Tabi ben o zamanlar Instagram kullanmıyordum. Sonra ani bir kararla Instagram açıp çocuğa istek attım çocuk da kabul etti. Aradan biraz zaman geçtikten sonra çocuğa yazdım tanışma adına. Sonrasında ise açıldım. Ancak çocuk bir ilişkiye hazır olmadığını söyledi. Ben seni beklerim dedim ama o da bana sana ne bekle ne de bekleme diyebilirim dedi. Ardından hiç konuşmadık. Ama hâlâ takipleşiyoruz. Aradan bayağı zaman geçti ancak benim çocuğa olan duygularımda bir azalma olmadı. Sizce ben tekrar ona yazmalı mıyım yoksa yoluma devam mı etmeliyim?
Bir erkeğe açılıp reddedildiğinizde ona tekrar yazar mısınız?
Cevapla