Sevgilime dün çok kötü şeyler söyledim haklı miyim?

Bizim aramızda süre gelen bir sorundu bu zaten dışarıda benleyken etrafa çok baktığını görüyordum ve çok rahatsizdim bu konudan belki 20 defa konuştum onunla rahatsız olduğumu söyledim ve bana kimseye bakmadığını sadece illa ki disardayken ister istemez birileriyle göz göze gelindiğini söyledi benimde yaptığımı söyledi hatta, son zamanlarda bu sorun pek olmuyordu görüştüğümüz esnasa ancak dün sinemadayken film başlamadan önce salonu kontrol etmeye felan elemana baya baktığını gördüm bende sinirlendim o da farketti zaten sinema olduğumuz için konusamadik film arasında tartıştık ve o sinemadan ayrilirken en arka sırada bir adam vardı 40 li yaşlarında ona doğru dönük bı şekilde montunu giydiğini gördüm ve biraz da adama baktığını gördüm çıldırdım ve bacım dedim ona yanından gittim peşimden geldi ama küfürler etmeye devam ettim çok kötü şeyler söyledim sakinlesince konuştuğumuz da olayları anlattı ama bana yinede mantıklı gelmedi adamın oraya gelmesine sinir oldum dedi seni oraya çağırıp konusacaktim dedi içten ister istemez bı sinir oldu ve adama ondan baktım dedi sizce ben mi abartiyorum bu olayı? Ve şu an ayrılmış durumdayız kendisi de ona söylediğim sözler yüzünden benimle kalamayacagini bende zaten bu ilişkiyi istemedigimi söyledim ona ama seviyorum onu ne yapmalıyım bilmiyorum
Sevgilime dün çok kötü şeyler söyledim haklı miyim?
Cevapla