Mallık yapıp sevgilime çok kötü birşey söyledim?

Sorum şu:sevgilimle 2 yıldır birlikteyiz ve ara ara kavga ederiz bu sefer ki kavgamız kötü oldu kavga ederken geçmişte kavga ettiğimiz şeyleri de söyledik birbirimize işte kavga sırasında ben çok aptalca davrandım dedim ki sen adamım diye yollarda geziyorsun dedim bunu söylemenin sebebi ise şu ilk senelerde bir kız mesaj atmıştı sevgilime senden hoşlanıyorum falan diye sevgilim de cevap vermiş olabilir diye o da olur tabi neden olmasın demişti ama sonra sevgilim silmemiş mesaji ben de o o zamanlar bu mesajı görmüştüm biraz atışmıştık ama konu kapanmıştı o zaman bunun üzerine soyledim o da sinirlendi hemen git buradan dedi niye gidiyorum dedim kalma git buradan dedi ben de gittim ama şu an çok pişmanım neden kalmadım ki özür dileseydim keşke aptallık ettim beni her yerden engellemiş nasıl affettiririm kendimi ne yapayım?
Mallık yapıp sevgilime çok kötü birşey söyledim?
Cevapla