Uzun İlişkiden Sonra Yaşadığım Hisleri Nasıl Değiştirebilirim?

Arkadaşlar selam benim bir buçuk yıl önce biten 2 yıllık bir ilişkim vardı. Çok uyumluyduk ve aramızdaki çekim çok farklıydı. Benim hayatımdaki sorunlardan dolayı ona zaman ayıramadığım için ayrıldık. Ona yeterli ilgiyi veremedim maalesef o da gitti benden. Benim şu an ona karşı bir duygum yok ama ondan sonra birçok ilişkim olmasına rağmen hep onu düşünüyorum. Garip gelebilir ama gerçekten bir hissim yok ona karşı. Biriyle konuşurken yüzü gözümün önüne geliyor. Tüm ilişkilerimde çok mutsuz hissediyorum ve yürütemiyorum. Kimseden hoşlanamıyorum ve ilgi duyamıyorum. Geçmişi sildim attım veya atmak zorunda kaldım ama duygusal anlamda kimseye karşı bir şey hissetmiyorum. Ne yapmam gerek? Evet çok çok uzun bir ilişki değildi ama bana göre uzun bir süre. Belki yazdıklarım saçma gelir ama lütfen yardımcı olun.
Uzun İlişkiden Sonra Yaşadığım Hisleri Nasıl Değiştirebilirim?
Cevapla