Ya tipik bir yay sevgilim var benim ozgurlugune duskun hayati tek yasamaya alismis bense tam tersiyim 2 yildir birlikteyiz yipranip duruyorm o ise ben boyle oldukca benden uzaklasiyor tekrar ilgisini toplayabilmek icin hep benimle kalmasi icin ne yapmaliyim ayrilmam cok seviyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim de sevgilim yay burcu ve surekli benden ustun olmaya calisiyor erkekler kadinlardan ustunmus gobo davraniyor. Ben istedigim saatte istedigimle gezerim sen kiz arkadaslarinla gunduz film bile izleyemezsin triplerine giriyor. Ters tepki verirsen de soguyor iyi karismiyorum git kimle ne yaparsan yap umrumda degilsin seni gotume bile takmiyorum oluyor huyuna git ama kendini ezdirme. Surekli tamam askim peki canim. denmesine ve bebek gibi pohpohlanmaya sinir olurlar ama onu istiyomus gibii davranirlar sakin yaklas sinirlenme. Sakin ha onu da kiskandirmaya calisma cok kotu intikam alir hepsi ayni cunku. Gercekten yanlis bisey yaptigi zaman cok asiri agir tepki ver ki sana gerintepki veremesin tamam haklisinla. kalsin ama basit sudan konularla tartisiyosaniz alttan al en cok hosuna giden seyleri soyle. Mesela cok sinirlenince ben sert erkegim benim falan diye yaklasirim hosuna gider. Ya da iki ismi var bir ismini sadece ben kullaniyorum diger ismini de diger insanlar kullaniyo. Ona askim canim demek yerine o sadece benim kullandigim ismiyle hitap etmem de hosuna gidiyor onu soyluyorum falan tam anlamiyla sakinlesip yumusamasa da o gergin ortami azaltiyor. Sen onun spora baslamasini sagla bir de bir sure senden uzak kalsi eger cok seviyosa zaten senden uzakken sana cok iyi davranir. Sinirlendiginde ne desigini bilmezler genelde yay erkekleri o yuzden cok agir konusursa fazla takma onlarin dediginin n e anlama geldigini sadece onlar bilir kalan herkes yanlis anlar. Mesela sana kalmadik der sen baskasina gidecek sanarsi ama aslinda sen olmasan da ben tek basima yasayabilirim kimseye ihtiyacim yok demek ister. Ve her soyledigini yanlis anlar cumlelerini dikkatli sec biz de 1.5 yildir beraberiz ve baya iyi tanidim yani artik ne demeyw calistigini falan da anliyorum. O seni seviyorsa soylediginseyleri kirmak amaciyla soylemez mesela sen kirildigini ona belli edersen farkedersin. Uzaklasiyorsa sen de uzaklas dayanamaz doner. Neyse insallah yardimci olabilmisimdir.
317 Yorumla
Soran+1 yılYayi yaydan iyi anlattin eveet mevcut drumlar ben dayanamiyorum aglamamdan nefret ediyo mesela. Benden gıcık kapinca acik acik soyluyor adam. Bazen oyle konusuyo ki nasi bu kadar kirici olabilir diyorm. Ustelik yalnizliga oyle alismis ki ben yokmusum gbi kararlar aliyor bazen. Huyuna gitmeyi hic dnemedim yeni basliyorum bu islere nasil yapacagimi da bilmiyorum biseyleri artik ben anlatmadan anlasn istiyorum. Senin burcun ne?
Cevap sahibi+1 yılTerazi. Ya arada ona ben olmasam seni kimse cekmez biliyosun demi falan de. O. zaman dusunur. Mesela hani cok acayipler ya sana gelir gerizekaali aptal der. Sen. ona sakasina hahah salaaak dersen buyutur. * git hayatimdan der seni istemiyorum der ama sen ona ara verelim dersen kavga cikar. Benim aglamama da cok sinir oluyor. Herseye aglama falan diyor ama aglayinca kiyamiyor ne yaparsam. yapiyim sariliyor. Cok sevdigini sadece gozunden anliyosun baska hicbi turlu belli etmez. Mesela bikac kere benim zorumla supriz yapmisti ama ne yildonumumuzde ne dogum gunumde ne de sevgilier gununde hediye almadi hediyeyi birak dogru duzgun kutlamadi bile. Ben de cok asiri takmam oyle seyi kizmadim da cok. Canim cicimi de pek bilmezler isine gelince herseyi olursun isine gelmeyince afedersin ama kopek gotune sokar. Annesi bile illallah etti. Ama mesela bak kizdigi seyleri daha az yap. Sana bir arkadasinla gorusme diyorsa daha az gorus. Ya da biyere gitme diyorsa cok mecbur kalmazsan gitme
Cevap sahibi+1 yılCok fazla trip atma en fazla 10 dakika kadar tavir yap ama hıh git onu yap o zaman umrumda degilsin falan deme cok inattirlar sen sinirle mesela git bilmemkimle yat o zaman dersin ters anina gelir seni pisman etmek icin yapar yapmasa bile yapmis gibi gorunur. O yuzden trip yok kizinca iyi geceler deyip cikarsin. Kavga yoksa ve o biseye kiziyorsa alttan al ama pohpohlama iltifat etme. Sorun ne bitanem neyin var falan de. O atesse sen su olucaksin der annem hep bana. Ama ortada bir kavga varsa ve kessinlikle sen hakliysan asla alttan alma en agir sekilde gir kavgaya. Haketsen bile sana hakaret ettiginde de tavrini goster. Kimsenkn sana hakaret etmeye hakki yok. Zaten oyke yapinca hakaretler zamanla azalir. Ama bisey derken nereye gittigini dusunmuyor. Mesela biseyi cok istiyor yalvariyor sonra yapiyorsun ama pisman oluyorsun bu sefer icinde varmis ki yaptin yapmayaydin bogazina bicak mi dayadim diyor ve sen suclu oluyosun onun istedigini yaptigin icin. Boyke zamanlarda hic takma
Soran+1 yılKesinlikle oyle ya inanamiyorum kelimesi kelimesine :) telefonda agladgmi hissedince cildiriyo sinirleniyo acima filan yok hoslanmiyo ama yaninda agliym dayanamiyor asla ve oyle bir bakiyo ki yapmadigi soylemedigi hersyi gorebiliyirum gozunun doldugu olmustur bakarken. Supriz meselesine gelince harbiden kil oluyorm hic dusnmez mi insan ozellikle sevgililer gunu filan umrnda değil bnde zorladm zorladm yapmadgi seyi yapti ama cokta guzeldi hos bir daha zorlamycam bsey beklemycem. Demek ki boyle davranmasi sevmedgnden degil demi karakteri boyle oldugundan
Cevap sahibi+1 yılBenim sevgilim ilk opusmemizde bana zarar verdigini dusunup pismanliktan aglamisti aslinda bizi bizden cok dusunuyorlar o hakaretler agir sozler falan da iyi olmamiz icin ama fazla abarttiklarindan dolayi genelde ters tepiyor bizi uzuyor. Kizlardan bile kiskanirlar. Bulusalim dediginde bulusamazsan yandin demektir. Neyse hepsi boyle yani. Seni uzen seyleri kafana takma. Kendi kendine kavga etsin ayrilsin sonra barissin sen cok umursama ama trip de atma.
Cevap sahibi+1 yılSenden kusursuz insan olmani bekler ve kendini de kusursuz sanirlar. O yuzden hakaretler ve kirici sozler ederler. Benim kaprisim falan yoktur ama cok asiri bir masumiyetim vardir konusmalarimda falan hep iyi niyet falan son sinir oluyor aslinda sen iyilik melegi misin be falan diyor ama o sekilde zamanla yonttum hakaretleri azaldi ama hala cok kirici. Napalim onlari da oyle kabul etmek lazim :D
Soran+1 yılHaklisin biraz senden biraz ondan bende cok ugrastim da ters hareketlerle ugrasmisim ters tepti icleri cok iyi onlarin :) bana cok olumlu izellikler katti beni cok degistirdi
Cevap sahibi+1 yılO kadar arastirdim gozlemledim denedim ki yay erkeginin kitabini yazarim. Onun ne istedigini ondan iyi anlarim mesela. Ve bir de sey var cinsellige asiri duskun ve sapigimsidirlar o yonunu kullanarak yumusatabilirsin. Ama her kadina bakmazlar sadece sevdikleri kadin o acidan cok ondedir onlar icin. Zayif noktalari da bu yani. Konu cinsellik olunca cok dayanamazlar konusmadan bile cok duramazlar mesela. Bizim de aramizda o sekilde bisey gecmedi ama herkeste oldugu gibi konusmalar var en ufak soyledigin biseyde bambaska biri olabilir :D
Cevap sahibi+1 yılBen de disaridaki erkeklerle ilgili bir insandim ama surekli iyi bir insan olman icin kotu duygularindan arinman icin ugrasir. Yani onun sayesinde artik erkek doku biyerden bile gecsem goz ucuyla bile bakmam. Kiyafetkne konusmana arkadasina herseyine karisir. Kotu arkadas kotu yasam demek ya hani o yuzden yani. Mesela ben o hoslanmiyor diye erkeklerle ilgili konusan arkadaslarimi hayatimdan cikardim onlarin cogu kasar oldunben kurtuldum. Iyi yonden bak sadece agir tepki veriyor. Aslinda seni cok seviyor degerini bil :*
Soran+1 yılVuuuu evet etrafmda erkek arkadas kayniyordu ama benim kotu niyetim olmasada erkek iste snra net anladim hepsnden arindirdi kankalik neymis ama nasi yapti bilmiyorm boyle sesli konusurdm gulerdim hepsi bitti seviyorum onu ama sanki wski beni daha cok seviyordu eserine biraz daha uzak kaldi ya da o her turlu zaman gecnce gercek yzunu gosterecekti seviyordur demi boyle mal davramsa bile gidemedginden anlamalym demi
Cevap sahibi+1 yılzamanla uzaklasiyor ya benimki de oyle onceden beni seviyodun diyorum hala seviyorum diyo. Nereye gitsem takip ediyor beni. Sacma triplere girersen sevginizi yipratirsin. O yuzden trip falan atma hic ayak da uydurma gerektikce huyuna git. Ve asla. ozgur birakma sahiplendigini belli et. Benim sevgilim baska kizlara bakamaz ! De mesela ya da kotu oldugunu dusundugun arkadaslariyla konusmamasino soyle sana kizarsa da direk agir konus. bir kere salakca konusan bir arkadasini tersleyip engelledigim icin bana beninrezil ettin amma eziyetlisin falan demisti aninda sildim engelledim gece yarisi kapinin onune geldi gece 3 saat falan bekledinsonra affettim deyip gonderdim. Genelde durustturler o acidan problemin olmasin. Seni aldatmaz da seviyorsa. Senin degerini sadece yoklugunda anlar. Sana asiri deger verir ama sen farketmezsin ya cok umursama boyle seyleri. Ozgur birakma oraya gidemezsin buraya gelemezsin falan yap ama trip atma sakin.
Soran+1 yılCok tesekkur ederim dengenin nasi kurulacagini anlattin minnettarim:)
Cevap sahibi+1 yılHahah ne demek lafi mi olur ne zaman yardim gerekirse buralardayim :D
Soran+1 yılOlur sagol Allah sanada sabir versin:)
Cevap sahibi+1 yılAmin canim amin
Cevap sahibi+1 yılYay burcu musun :D oyleysen yaziyo zaten yay burcunun kitabini yazarim diye :D
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşin çok zor canım ya. Çok fazla yıpranıcaksın berbat durumda olucaksın. Ama yaylar gerçek aşkı bulduklarına inanırlarsa tam bir evcil olurlar. Sen sabredeceksin ki oda gerçek aşkı bulduğuna inansın ve sadece sana yönelik olsun. ve onu her yönden tatmin etmelisin en ufak şeyde açık bırakırsan o açıklığı dolduracak başka birini arar. Benimde nişanlım yay burcu onu düzelte kadar 6 senem geçti bildğin yaşlandım ama şimdi çok süper biri oldu bir dediğimi iki etmiyo beni kırmıyo. dışarı çıkarsa kesinlikle yanında ben oluyorum falan aman nazar değmesin de :) yani uğraşman lazım çok fazla canım
012 Yorumla
Soran+1 yılInsallah daha iyi olursunuz.:) ben 2 yili atlattm sizin durma gelmemiz icin zaten en asagi 5 yil var unv 1 bitti dha yipraniyorum yiranacagim en aza indirgemeye calisiyorum pes etmeye niyetim yok cunku bende aynen inaniyorum evlenince cook degisecek adim gibi eminim onun icinde de kirilfan bir yon var o bilmese bile karisina cocugna tam bir es gibi baba gbi davranacagina eminim:) zaten anne baba ayri evlilikten korkuyo bu ise girerse o da anne baba drumuna dusmemek icin elinden geleni yapacaktir
Cevap sahibi+1 yılİşte o zaman ailesine daha çok sahip çıkar çnkü benmkinin annesi babası ayrı ve şu an aynı kişi olbileceğinden tırsmaya başladım :D yay burcu bu belli olmaz :D
Soran+1 yılAhaha guzel:) anne kuzusu annem yoksa bende yokum diyor resmen aile hayati cok canli ozeniyorum bazen ben aileme bu kadar bagli degilim
Cevap sahibi+1 yılTamam benmki değilmiş :) Benimkinin annesi bir tanedir ama o yoksa yokum demz yani :) Ama yay burcu çok tehlikelidir ipleri bırakırsan kaçar. Çok sıkmamalısında ayarı tutturmalısın. O kıvama gelene kadarda çok şey atlatacaksını emin ol :) ama sen nolursa olsn vazgeçme ondan o zaman onu gerçkten sevdiğini anlayacak :)
Soran+1 yılEvet anladi zaten ne kadar cekilmez oldugunu o da biliyor kizim sen manyak misin hayatin bitcek benle diyor bazen sana aciyorum diyor aynen annesi bile illallah etmis elinden ama benim sevgim ne hikmetse azalmiyor bu ask galiba sevdigini bileyim hissedym yeter. Anne cok farkli onun icin cok eziyet cekmis saygim var ilerde birlikte yasiycaz zaten muhterem kayinvalidemle bana sknti yok seviyorum ben iyi kadin:)
Cevap sahibi+1 yılÖyle deme bu kaynanalar ah o kaynanalar. banada segiliyen kızı gibi davranırdı herkese bağıır çağırır bana hiç bişey demezdi şimdi tam kaynana semra oldu :D Ama seninki nolursa olsun annesini bırkmıcak belli umarım herşey gnlüce olur :) aman dikkat et sevgilin gidebilirde bir ömür yanında kalabilirde bunu ayarlamak senin elinde :)
Soran+1 yılBunu nasi ayarliycam iste onu bulmaya calisiyorum sen ayarlamissin yardim et:) yok kadin cok kafa ya yanindayken cok egleniyorum ama beni henuz gelin gibi degilde boyle ne biliym arkadasi gibi goruyo sanmiyorum onun degisecegini yuzune soylesem yalaka gibi gelir ama cok sevdim ben o kadini onun anlattigndan da aramzda mesafe var smdi arada gorusmek isterdm:) hatta dalga geciyorum snle ayrlsamda annenle gosrmeye devam edvem filan dye :))
Cevap sahibi+1 yılGizlide olmasan mesaj atcaktm da belki yardm ederdm burdan özel konulara grmek istmedm :)
Soran+1 yılAcarim sorun degil:)
Soran+1 yılAt mesaj :)
Oğlak+1 yılBana yazar misin ya seni zor buldum c... :) hala buldum sayilmaz aslinda bekliyorum
Oğlak+1 yılHesabımi kapatcam demistm ya
bende yay burcuyum ayni ozellikler bendede var ustune fazla gitme biraz farkli seyler yap ona karsi her zaman soyledigin sozleri soyleme biraz kiskansin seni surekli mesaj atma bazen ara konus yani siradanlasmasin
18 Yorumla
Soran+1 yılArada ufak oyunlar gerek sanirim biraz haber alamamasi gerek merak etmesi gerek herseyimi cozememesi gerek bunlar benim huyum degil ama onun icin yapacagim baska neler yapmaliyim cok ilgisiz nasil canlanacak coook siradan bir iliskimiz var cok zaten gunu gununu hatta dakkasi dakkasini tutmuyor
Soran+1 yılAynen daha dikkatli olcam son zamanlarda cok bogdum ilgiyi cek birak baska secenek yok ama huzur bulmali bende huzur herseyden once skmamak icin bunlari tecrube edindm. He bunlarin hic birini icimden gelerek yapmiyorm dedgm gbi ben daha sahiplenici daha uzerine dusen bir insanm cok zor oluyor lutfen ilsklernzde dha düşünceli olun
Soran+1 yılBiz kavga etmeden gun gecirmiyorz zaten cok trip atiyorm o siradanlasti bizde dunden beri tribi cektim kendmi restorasyona aldim yenileniyorum. Her zman canim cicim bekliyorum yapmiyo yapmiyor mu bnde yapmycam ne veriyorsa onu alcak bana hata yaparsan 2. sinde arknda olmam dedi resmen bn yapncada kmseyi yanmda aramam dedi oha ben niye varim o zman burnundan getrcem bu sozleri
Soran+1 yılÖyle yapiyoruz zaten evet artik sorun cikarirken daha mantkli davrancam aglamiycam kolay kolay soeunda cikarmiycam cok yaninda da olmuycam mesaj atti yarin cevap vercem mesela :) tesekkur ederim
Kova+1 yılBanada yardım eder misiniz
+1 yılbir yay olarak yapacağınız fazla da bir şey olmasa gerek diyorum çünkü ben özgürlüğüm için kimseyi sevmedim ilişki de yaşamadım boğuluyorum
012 Yorumla
Soran+1 yılO da öyle işte eskaza girdm hayatina girdim ama cikamadim ne bicim bsey bu yalnzlk sempatiniz sizin ya yalnz tastan duvar olmaz
- +1 yıl
en büyük hata burada zaten yaya kolay kolay kimse katlanamaz ve hayatına girerseniz de çıkamazsınız zor olur bu. ben tek başıma maveraya atılacam amazon ormanları , panama , himalayalar elimde fotoğraf makinem birde sevdiğim olursa olmaz hem zaafım olur hem yorulurum bunalırım , yalnız başıma her türlü maceraya atılırım , kız işi benden uzak ya
Soran+1 yılHic mi sevgiye ihtiyacn yok arkadasm senin mantk mantk nereye kadar. Sevgiliyz resmen bana diyor korkuyorm evlilikten diyor bir suru hayalim var diyor fobi var bildigin olum manyak misin sen defol git o zman diyemiyorm hos arada diyorum o da gidemiyo zaten ama nereye gdcek blmiyorm ozgur brakaym da hayatni yasasn en iyisi kopamiyorz biz
- +1 yıl
aile sevgisi var nabcam başka sevgiyi yok eşim olacak kişi olursa gerçekten kalbimde ki tek yerin sahibi çıkarsa o zaman ayrı yoksa evlenemem ideallerim var zaafım olsun istemem adaşım çok güzelmiş ya (-:
Soran+1 yılDirdir cekemiyon demi kisitlanmaya gelemiyosn hani biri olursa hesap vercen laf dnlycen yapamiyosn zor geliyo demi ah ah
- +1 yıl
evet anlamanız zor olmasa gerek. ben baskıya sıkıya gelemem rahat olmam gerek hemen uzaklaşırım bak tavsiye tek olmak çok iyi ya adamıma selamlar fiyuv cukka cukka (-:
Soran+1 yılO benden kacamaz arrtik yollari kapadim o ya da bu sekilde benim o benimde hem boga hem ikizler yonum var yenilgiye gelemem gerekirse butun yollari denerim etrafimda pervane ederim ;)) o bana uymuyorsa ben ona uyarm
- +1 yıl
"etrafımda pervane ederim" bu lafınızı erkek arkadaşınızın yanında söyler misiniz? (-: ondan sonrasını görün. siz sandığımdan da sıkıcı bir tipmişsiniz bence bu ilişki fazla sürmez çekilmezsiniz siz
Soran+1 yılEvet bazen cekilmez oldugun dogrudur ama benimle yasadigi eglenceyide sevgiyide kimsede bilamaz:) yok ben demiym yapmiyimda herkes kendi hayatina baksin arada sevgi bagi olsun yeter
- +1 yıl
orası öyle benden size ufak bir öneri eğlencenin çok olduğu yerlere götürün. içimizde hep çocuk vardır bizim ve korkusuz bir maceracı. lunapark olur hayvanat bahçesi olur teleferik akvaryum olur rafting olur size bağlanır (-: anladınız değil mi beni
Soran+1 yılKesinlikle:) biz su savasi bile yaptk hiz trenine bindk yapmadgmiz sey yok bizim bende de cok yon verdir hani :)
- +1 yıl
ama ukala olmayın hemen kendinizi övmeyin (-:
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
7Cevap
Selam biliyomusunuz arkadaşlar yay erkeği olmak zordur bee yaşadığı vücuduna ve aklına hep eziyet eder bu burcun insanı ,, nasıl yani dediginizi duyar gibiyim ,,, doğru dürüs olduğundan ve hiç birşeyden kaçmadıgından herkes için iyilik düşündüğünden bonkör olduğundan kin tutmadığı dan yardım istendiğinde herşeyiyle yardıma koştugundan daha neler neler sayabilirim bu özellikleri ile hep iyilikleri suistimal edilir hep kandırılır ama bu özellikleri olan insanı ALLAH gerçekten koruyor be RABBİME şükürler olsun ne hikmetse ona türlü yollarla üzen acıtan ve üzen herkes hayatlarında böyle insanlarla çok az karşılaştığı için geri dönmek istiyor ama çok geç oluyor bu Burçin insanları 2 guruba ayrılır buna dikkat edin genç yaylar daha çocuk olurlar ve olgunlaşmak arı zaman alır birde olgun yay kar vardır bunlarda hayatta yedikler kazık vb şeylerden ve çok araştırıp öğrendiğinde zaman hayat ve tecrübe ile okuyarak bilge link yolunda yürümeye başlarlar
00 YorumlaBende yayım ve sevgilim tam bir monoton. bazen cok yakınıyorum. hayatimiz monoton diye ama dizginlemeyede calisiyorum 3 yil oluyor bizimde. emin ol karsindaki kisi gercekten seviyorsa seninle birlikte olur sana yay birinden tavsiye herseyine fazla karisma ve guven. cok sıkarsan kacicaktir bu cok da sal anlamina gelmiyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılGuven bende o kadar kolaay olmuyor ama ufak hatalari oldu o gunden sonra herseyde kuskucu yaklastim ama hic bir zaman rahat birakmadim bunu biliyorum. Yakindim gecen cildirmistim ama sen beni sevmiyorsun ayrilalim agzma geleni dedim sevmesem bu ceneyi 2 yildir ceker miydim dedi sustum hos 2 sn sonra devam ettim hayati zindan etmeye o gun oturup dusundm herkes bana paranoyakca davraniyorsun diyor cok takiyordun diyor ya ben olsam bende bikarim yasadim boyke bsey tekmeyi koydum acimasizca caresiz insani cekmekte kolay değil iste o gunden sonra degisme karari aldim daha huzur dolu daha sevecen ama daha oturakli ama o kadar ihmal etmisim ki simdi nasil davranacagimi bilmiyorum eski ilgiyi nasi ustume toplayacagimi bilmiyorum
Yay+1 yılBir andada salmicaktin iste biraz zoruzdur biz yaylar olarak benim 3 yillik bir iliskim var ama gelde karsi tarafa sor bide surekli alttan almasi gerek eger seviyorsan ve karsindaki yaysa alttan almasini bilmen gerek. evlilik konusunu acma bile :) zamani gelince o hazir hissedince acar. Birde cocugun yuzune gidip ayrilmam deme. sen ona dersen ne de olsa ayrilmayacak biraz daha uste cikayim der egosu yuksek olan yay in egosunu daha da yukseltirsin.
Soran+1 yılAlttan almayi hic beceremem nerden buldum ben bu adami ya hadi buldun niye aski onda yasiyorsun:) ayrilamayacagimdan zaten emin dememe gerek yok defalarca ayrilalim dedim hic birini beceremedim elime yuzume bulastrdm kaybetme korkusu yok onu da asilayabilmem gerek. Yok ya cok salmadim daha nazik konusuyorm snirlensem bile icmde halletmeye calsyorm ona anlatsam anlamycak nasilsa
+1 yılEvet yay erkeği özgürlüğüne düşkündür ama zamanla uslanır benim tanıdığım iki yay erkeği var ikisinide eşleri yönetiyo tabi istisnalar kaideyi bozmaz :))
014 Yorumla
Soran+1 yılZor adamlar zor:)
Koç+1 yılBende yengeç erkeği var ya ben ne yapayım şükret haline bence beterin beteri var :)
Soran+1 yılYengec erkegi super ya :)
Koç+1 yılAç bir oku bence tatlım öyle karar ver.
Soran+1 yılDu bakayimda ben hem duygusalligi hem mantığı iyi ayarliyorlar diye biliyorum kuzenimden giptayla bakiyorum ona hep:)
Koç+1 yılÇok zorlar çok kararsız güvensiz anı anına uymuyo bide anneye çok düşkün :(
Soran+1 yılHadi ya sevince cok uysal olur onlar ya yay kadar kararsiz degsken olamaz
Koç+1 yılHuyuna gidersen melek melek :)
Soran+1 yılBen huyuma gidilirse melek o gidilirse melek sorunumuz bu zaten inat ikimizdede var :)
Koç+1 yılSürekli iyi olmakda bir süre sonra sıkar arada kavga olcak tabi.
Soran+1 yılE tabi arada ama bizim aramiz arada iyi oluyo cok vahim drum el atmasam ikimzde sklcaz
Koç+1 yılBirbirini yıpratmadan yapılan kavgaların bazen sonu tatlı bile oluyo yani :)
Soran+1 yılYakalayabilmek cok zor daha uzun zaman lazim;)
Koç+1 yıl:))
+1 yılYengeç misin yoksa? Benim eşimde yay. Çok zor burçtur. bir yayla anca evlenirsen biraz daha rahatlarsın ama çokta eğlencelidirler. Ama sosyal yanlarına uyum sağlaman lazım. :D
014 Yorumla
Soran+1 yılYok bogayim:) evet evlenince dha cekilebilir oluyorlar ama yine tam hakimiyet saglayamiyorsun enistemden biliyorm tinlamiyor adam bseyi arkadslari onemli hayvanlar onemli onun icin geceler disarilarda ama ablami seviyo eminiz buna cocklarini seviyo bu adamlari boyle kabul etmek zor:)
Yengeç+1 yılDoğru hayvanseverlerdir ve şansıma bende öyleyim :) Ve latin danslarını ve müzikleri de severler. Beraber salsa dersi almayı teklif et inan bana yakınlaşırsınız. ;)
Soran+1 yılO ve salsa ahaha komik olur gerci onun hic gangam yapcagini dusunmezdm bizm partimiz olmustu orda onu yapti gulmekten kirildim cok beyefendi kisiligi var hic beklemiyodum hos yeni tanismistik kendimi gostermek icin neler yaptim diyip o da guluyo arada ama olsun icnde olabilir haklisinda o boyle seylere yaklasr mi yinede blmiyorum:)
Yengeç+1 yılYay erkeğinin özelliğidir latin dansları , müzik. Ve diğer ülkeleri gezmek , dil öğrenmek hoşlarına gider. Eğlenceli insanlardır aslında ama işte zorlar.
Soran+1 yılAynen arkadasliklari cok guzel mesela ama onun hayatinin merkeznde bulnmak anne olsanda es olsanda zor braz ya rahat insan olman lazim ya taktik uygulaman. Okul bitsin dusunurum bunu hatta smdi anlatym ne tepki vercek merak ettm:)
Yengeç+1 yılBöyle anlatma sen al onu salsa geceleri oluyodur illaki bulunduğunuz yerde. Bedava ders falan oluyo o gecelerde git onunla orda gör hemen tepkiyi ;)
Soran+1 yılHaklisin anlatmadan anlamaz o odun icinde bulursa ayak uydurur ama yapalim bakalim bunu baska onerileriniz:)
Yengeç+1 yılvalla iyice aşık olması lazım ama olmassa da nasıl aşık edersn bilemedim. Bizim çok farklıydı ilişkimiz hep :)
Soran+1 yılNe yonden:)
Soran+1 yılYa mevzu ask degil ilgi yoksa sevginin varligindan suphem yok:)
Yengeç+1 yılValla biz 4 senelik ilişkiden sonra evlendik ama 4 seneyide evli gibi beraber geçirdik. Bilemiyorum siz ne kadar yakınsınız ama inan yakın olmak çok şeyi değiştiriyo bu burçta.
Soran+1 yılYakinlik ruhsal yondense sknti yok ya o kmseyele paylamadgni pyalasir yasamadigini yasar bende ikimizinde ilkleri birbirinde tek sknti skmamak skmamaya calsmak skliyor isin acigi bu yani bzim 2 yil oldu
Yengeç+1 yılBiraz daha katlanman gerekecek o zaman. DAha bir ayak uydurmaya çalışcan istemesende istiyo gibi yapcan biyere gidelim gezelim dediğinde falan. Ona bırakcan kontrolü ama çokta açılasına izin verme. Oynasın ama gözünün önünde ;)
Soran+1 yılArtik daha cekilesi olacagim bunu anliyorum:)
Bende yayım bende öyleyim de eğer kafa dağılsıysa zor işin kendine tekrar aşık etmen gerekecek
Dışarı çıkar değişik aktiviteler yapın bir akşam hadi arkadaşlarınla takıl yazmıyım de falan01 Yorumla
Soran+1 yılEvet benim boguculugumun yuzunden benim bu gune kadar ortaya cikmayan sulugozlulugum kaybetme korkum yuzunden ondan once hersey vok guzeldi
Tipik bir yay burcuyum Yaylar özgürlüğüne önem verir. Bunu değiştiremezsin. Ya ayrılacaksın ya da sende onun gibi olacaksın.
03 Yorumla
Soran+1 yılBende ona uymaya hazirim artik 2 yil ugrastim o bana benzemedi korkum serbestlige alisabilcek mi bu kezde elimden kaymasin
Soran+1 yılElimden gelenin fazlasini yapcam
Yay erkekleri asiri salak olamalarina karsi kendilerini bir dahi diger insanlardan daha fazla sahip olduklarina inanirlar isin zor senin. d
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle ego tavan yerle bir edecek hatunlar lazim :)
çok ama çok yönetici ruhlular bunu bozmadan onun temposuna ayak uydur
15 Yorumla
Soran+1 yılHersey her yer sonuna kadar ozgurluk sun diyor ben onu o kadar serbest birakirsam bu kezde elimden kacmaz mi
Soran+1 yılO denge cok zor cnku normalde cok baskiciyim
Soran+1 yılBenim kisiligimnde elle tutulur tarafi yok o olmasa duygularimla hareket edip durcam o iyi geliyo braz hoş o da cok mantk uzerine ortasi var mi bu adamlarin bilmiyorum
- Astroloji & Burçlar konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılOndan bir cacık olmaz... Ok yaydan fırlamış yani, geri getiremezsin
015 Yorumla
Soran+1 yılYay oka gider;)
Boğa+1 yılBu görülmüş şey değil
Soran+1 yılBir yildir ayni sorunlar var duzelmez mi yani hic mi umut yok
Boğa+1 yılYay'lar umutsuz vakadır genellikle... Yıpratma kendini bu kadar
Soran+1 yılCok yiprandim dogrudur ve bunu farketmedi bile ama sanki bende onun gbi umursamamayi ogreniyorum bunu becerebilirsem isime gelir beceremezsemde zaten gitmez
Boğa+1 yılSenin burç ne
Soran+1 yılBoğa...
Soran+1 yılAma yukselen ikizler dha cok ikizler ozelligi var
Boğa+1 yılSüpersin, işte budur... Yeminle boğadır bu diye içimden geçiriyordum
Soran+1 yılCok mu belli oluyor :) bu kadar duygusal degildim ben ama gercekten ama yenilgi bana gore degil sanirim hirs var
Boğa+1 yılSana bir tavsiye, ne yap yap bir boğa bul... Hayatın anlamını gör
Soran+1 yılBiliyorum bogalarin nasil oldugunu keske olsaydi ama hayatima hic girmedi bende hep isterdim bir boga olsun ama karsilasmadim bile :)
Boğa+1 yılHmmmm... Inşallah denk gelir ya, yaşadıklarını unutturur sana, iyi ki varsın dersin hep...
Soran+1 yılO zor ya cok derin yaralar acilir ben bunu birakirsam hep dua ediyorum cunku ben onu kendimden saydim kimseyi bu kadar sahiplenmedim duzelcek ins hersey nasip meselesi benim bulacgim bogada baska birini mutlu etsin bende baska birini yoksa bu mal herifler napar biz olmasak
Boğa+1 yılHe ya, sen de haklısın
+1 yılBende yayım, aşk bana göre değil, hayatımda birçok güzel kız oldu ama. ben hepsibden soğudum. Ben gerçekten yanlızlığı seviyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılAşık olacaksın
- Astroloji & Burçlar konusunda 485 cevap paylaştı.
+1 yılÇok zor kanka kimse bizden daha önemli değildir
02 Yorumla
Soran+1 yılBende mi 0. o
Yay+1 yılHıhı :D
+1 yılişin zor bende yayım.
012 Yorumla
Soran+1 yılBen zoru severim basit seylere cabuk ilgim dagiliyo onun gizemi sayesinde bu kadar ona odaklandim sanirim ama yoruldum artik biraz da o birseyler dusunsun buna careler ariyorum
Yay+1 yılsurprziler yapmıyormu sana
Soran+1 yılO ne anlar suprizden :) ama ben oyle suprizler yapiyorum ki sen bir tanesin diyor ayyy yapiyorum mu dedim yapiyordum:))
Yay+1 yılbunun yayı bozulmuş medekki.
Soran+1 yılAhahah :) yok ya geneli böyle imis sen degil misin
Yay+1 yılya özgürlük sevilir aklı bir karış havadadır falan ama madem sevmiş hayat seninle güzel olur. çılgınlıklar yapar sürprizler vs.. sen dur yapma ayıptır dersin ama yay erkeği dinlemez. kurallara uymaz. fakat bunların hepsini yaparken yanında sen olursun.
Soran+1 yılO yay erkegi bkmamis yay erkegidir iste hani hala her sefernde yeni birini karsisinda goren ama deli gbi sevsede boyle coook ilgili olamiyor bu adamlar tamam seviyorlar ama bunu hareketlerinden anlayabiliyorsun bitek
Yay+1 yıluzakmı duruyosun yoksa çocuktan.
Soran+1 yılBiraz sanirim
Yay+1 yılyay bunu sevmez. ya yanında ya içinde olacak.
Soran+1 yılSen yay degilsin;)
Yay+1 yılben yayım sevgilin yaymı eminmisin.
Ya saçmalık burçlar
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar