Platonik olduğum kişi için çok çirkinim ve ona yazmaya cesaret edemiyorum ne yapmalıyım?

Ve onun için aylardır spor yapıyorum on kilo verdim ve bir sürü cilt ürünü kullandım ama hâlâ kendime güvenim yok ve yazmaya korkuyorum ne yapacağım bilmiyorum yazarsam engelleyedebilir arayıp beni görmek isteyedebilir ve bunu isterse bu sefer daha da tedirgin olurum şansım da azalır ne yapacağım hiç bilmiyorum...
Bu arada platonik olduğum şahıs yabancı biri:(
Platonik olduğum kişi için çok çirkinim ve ona yazmaya cesaret edemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla