Bir anneyim ve utanarak yaziyorum ne yapabilirim?

8 yasinda kizim. 2. ci sinifa gidiyor siniftan bir aŕkadasi bugun onu evine davet etti ilkdefa gittik. Trendyoldan babasi ona mutfak almis oyuncak ahsap. Benim babam bana bunu aldi elleme sen kirarsin demis benimde annem var demis kizim bu saat oldu uyuyamiyorum. Anne sende al bende annem aldi diyeyim dedi. Babasi yok yavrum yetim. Şu an okadar utanarak derdimi yaziyorum yuregim yaniyor

Bir anneyim ve utanarak yaziyorum ne yapabilirim?
Cevapla