Kız arkadaşımla bugün bi yerde oturduk ve saçma sapan konular yüzünden tartışıp mekandan kalktık Canımı sıktı?

Bazen bi konu açıyor bilmem bi kız erkekle evde yaşayabilir evlenmeden de hayat sürebilir bende yani aileler buna karşı gelmiyorsa neden olmasın diyorum senin kız kardeşin biriyle yaşamasını ister misin evlenmeden hayır diyorum , benim yakın bulduğum arkadaşlarım erkek ismi söylüypr böyle senin gibi düşünmüyorlar Ama sen benimle yaşayabilirsin ama kız kardeşinin yaşamasını istemezsin heöen cinsiyetciye vurdu , ben senin ailenin de yaşamana izin verceğini sanmıyorum kız da bende doğuda yaşıyoruz gizli bir şekilde yaparsın sende dedim bazende konu Lgbt yi savunuyor dışlanma konusunu açıyor bende diyorum olabilir belki hastalık ya da cinsel yönelim diyorum ama toplumun bu düzene bunların ortamda rahat bir şekilde istediğini yaşamada sakınca olabilir diyorum bana hayır benim arkadaşlarım da böyle düşünmez diye kıyaslama yapıor resmen düşüncemi empoze ediyor sen yanlışsın doğrusu böyle der gibi tavırlar sergiliyor oysa aramızda duygusal bağımız çok güzel sevgimiz şu konularda birbirimizle uyuşmuyoruz gibi oluyor ilişki böyle tarz düşünceler çok mu öenmli acaba insanlar sırf aynı düşünce olmak zorunda mi ilişkide
Kız arkadaşımla bugün bi yerde oturduk ve saçma sapan konular yüzünden tartışıp mekandan kalktık Canımı sıktı?
Cevapla