Artık hiç sevgili yapmayı, erkeklerle konuşmayı düşünmüyorum. Doğru mu sizce?

Hem dinen de günah. Kapalı biri olmasam da inanca bağlıyım. Bir kez sevgilim olmuştu sadece ama artık şimdi hiç bir zaman yapmayı düşünmüyorum. Diyeceksiniz ki ihtiyaçların ne olacak, kendi başına da yapılan şeyler var. İleride evlenmek yerine de sadece işime odaklanmayı hayatıma odaklanmayı, hayatıma hiçbir insanı almamayı düşünüyorum. Böyle şeyleri hiç sevmiyorum. Haksız mıyım sizce?
Artık hiç sevgili yapmayı, erkeklerle konuşmayı düşünmüyorum. Doğru mu sizce?
Cevapla