4 yıldır birlikteyiz, genc yasta sevgili olduk. Bazen diyorum keske 20li yaslarımızda birbirimizi bulsaymisiz ama kaderde boylesi varmış.
Ikimizde daha okuyoruz, yani paramız yok.
21 yasindayiz ve daha evlenmeyi de istemiyoruz, hem uniden dolayı hemde aile evinin tadını cikarmamiz icin.
Ama sevgilim ilerisini düşününce çok stresli oldugunu fark ettim. "Biliyorsun bizim milleti bir suru adetlerimiz var, onların hepsi stres diyor o yüzden düşününcesi bile yoruyor", "o sıralarda da sabrimi zorlayacak seyler olursa belki bizim aramız kotu olur ve kaç yilimiz bosa gider" diye endişe ediyor.
Siz ne düşünüyorsunuz arkadaslar, uzun iliski yürür mu veya çok mu sorunumuz olur?
Ikimizde daha okuyoruz, yani paramız yok.
21 yasindayiz ve daha evlenmeyi de istemiyoruz, hem uniden dolayı hemde aile evinin tadını cikarmamiz icin.
Ama sevgilim ilerisini düşününce çok stresli oldugunu fark ettim. "Biliyorsun bizim milleti bir suru adetlerimiz var, onların hepsi stres diyor o yüzden düşününcesi bile yoruyor", "o sıralarda da sabrimi zorlayacak seyler olursa belki bizim aramız kotu olur ve kaç yilimiz bosa gider" diye endişe ediyor.
Siz ne düşünüyorsunuz arkadaslar, uzun iliski yürür mu veya çok mu sorunumuz olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer