Sevgilimin maddi durumu kötü bu durum ilişkimize zarar vermeye başladı. En azından benim açımdan. ? Lütfen okuyun :( ?

2 yıldır birlikteyiz. Öğrenciyiz ikimizde. Benim para durumum her zaman ondan daha iyi ona hep yardımcı oldum hala da elimden geleni yapıyorum. Bazen hesap ödüyorum borç veriyorum falan. bu onun da çok ağrına gidiyo tabi ama aştık bunları artık. Ama zaman geçtikçe daha kötü olmaya başladı bunu sorun etmeye başladım. Diğer kızlara bakıp kıyaslayınca kendimi kötü hissediyorum neler neler yapıyo sevgilileri. Benmki de hiç yapmadı değil ama onlar da hep benim söylememle. Uzun zamandr hiç bişey yapmıyo benm için, bunu söyleyemiyorum da parası olmadığı için yapmadığını biliyorum çünkü. Artık çok yoruldum ne yapıcam bilmiyorum ya akıl verin ondan soğumaya başladım bu yüzden :((
Sevgilimin maddi durumu kötü bu durum ilişkimize zarar vermeye başladı. En azından benim açımdan. ? Lütfen okuyun :( ?
Cevapla