Uzun boylu kızlar cevaplamasın.
Onlar beni sevmesede bir şekilde hallederiz
Onlar beni sevmesede bir şekilde hallederiz
Başını göğsüne koyabilmek için 👻 İri erkek daha güçlü geliyor, aslında iri olmayıp da çok güçlü olan erkekler de var tabii ki. Görsel olarak daha güçlü geldiğinden, içgüdüsel olarak daha cazip geliyor sanırım.
Bir erkeğin boyu kaçtan kısaysa asla aşık olmazsın
Asla, asla dememek lazım 👻 Ama 1.65 falan da olsa aşık olurum. Tabii ki daha uzun olmasını çoğu kız ister ama aşkı eğer boya göre seçebiliyorsan, o aşk değildir. İnsan uzuna da kısaya da aşık olabilir.
Çoğu kız sevgili adayının uzun boylu yapılı olmasını ister sebebi bana göre, erkeğin yanında kendini güvende hissetmek, korunma iç güdüsüdür. Ben daha çok bedenleri sevme taraftarı değilim. Ruhları tanımaya, sevmeye çalışıyorum. Umarım açıklayıcı olmuştur.
Cevap
3Cevap
Kısa boylu Erkekmi olur yanımızda büyük durmasini isteriz
Niye böyle kırıcı yorum yaptın
Genelleme yapmayalım. Fakat uzun boylu kadın uzun erkek isteyebilir bana göre.
Onlara soran yok
Yanımızda büyük dağ gibi durmasını isteriz ama diger turlu olunca dost gözüyle bakıyoruz
Bir erkeğin boyu kaçtan kısaysa asla aşık olmazsın
En ama en az 1.75 olacak ama benim standartim 1.80 ben 1.72 yim çünkü ve ideal 1.80 zaten
Benim boyum 1.62
Neee
Yoo ben seviyorum 170 alti olmaz sadece o da neslimin helalligini almam gerektiginden 😂😂
Bazılarında boy takıntısı olabilir ama her kadın için geçerli değil dediğin
İçgüdüsel bir şey yavrularımızı ve bizi koruyacak güçlü erkeği bulmak üzere kodlanmışız sizin de kalçası geniş ve göğüsleri dolgun doğurgan kadını bulmak üzere kodlandığınız gibi
Uzunsa mesafe ister kısa ise bence kendi boyutlarında olmali
Yok uzun seviyorlar kardeşim sen olayı yanlış anlamışsın
Bunu bilmeyen yoktur herhalde.
Kendimde farkındayım
yakışıklı mısın peki
Valla öyle deme 1.87 iz ama bize de atar gider yapıyorlar, yere yakın olmak iyidir güven verir 😅
uzun boy o kadar da güzel durmuyor
Biraz sinir edici bir soru ama.
Kısa boylu erkekleri sevebilir misiniz?
1.64 üm bende sevgilimde olsun istiyorum.
Sen üstüne alınma
sevgilim 1.65
Genelde hep tersini söylerler
Bir erkeğin boyu kaçtan kısaysa asla aşık olmazsın
Boya önem vermeyen kızlar çok mu az mı?
Cevabı tahmin ediyorum
1 80 ideal ya 1 75 de olur
lafta o...
evlenirken bi de gor onlari 🙂
Ben 1.82 seviyorum
Bendee
Benim sevdiğim adam 184🤍
Biraz sinir edici bir soru ama.
Kısa boylu erkekleri sevebilir misiniz?
1.64 üm bende sevgilimde olsun istiyorum.
Sen üstüne alınma
Benim boy takıntım yok şahsen. Ama şöyle bir durum var benim boyundan kısaysa biraz düşünürdüm belki de kusur olarak görürdüm ilişkide. Ama benim boyum 163 ve 164 olması beni rahatsız etmezdi. Kendi boyum için söylüyorum 168 olsa daha da iyi olurdu. Çünkü topuklu ayakkabı da giyiyorum ve giydiğim zaman aynı boyda olmak daha hoşuma giderdi. Ama boy bir ilişki de kusur değil ya. Başta insan on yargıyla yaklaşsa bile çok sıkıntı değil. Bu benim düşüncem
Bir zahmet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?