Kocam sabah bana "seni psikoloğa götürelim" dedi. Sizce ne yapmalıyım?

Biz bir aylık evliyiz. Her konuda aramız iyi sıkıntı yok ama "o işi " henüz yapmadım. Eşim sabah denemek istedi anlayışlı ol dedim bana bak beni yanlış anlama ama biz evliyiz. Bir ay oldu , ya bu akşam bu iş olur biter ya da gel bir aile danışmanına psikoloğa gidelim belki bir korkun vardır. Olmaz mı dedi bende olmaz. Sen biraz anlayışlı olmayı dene bence dedim o da gülüm bir aydır anlayışlıyım ama yıllarca böyle olabilir dedi bende yıllarca bekle o zaman dedim sizce ne yapmalıyım
Kocam sabah bana "seni psikoloğa götürelim" dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla