19 yaşındayım, 2 hafta sonra görücü usulü nişanlanıyorum. Sizce doğru mu yapıyorum?

Nisanlanacagim kişi Elazığlı, bende vanliyim aileler uygun görmüş ama ben sadece 2kere gördüm nisanlanacagim kişiyi başbaşa kalmadık ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
19 yaşındayım, 2 hafta sonra görücü usulü nişanlanıyorum. Sizce doğru mu yapıyorum?
Cevapla