ben genelde kafamda bi taslak hazırlıyorum nasıl desem iyi yönler ekliyorum öyle hemen aşık oluyorumm ayran gönülüyüm sanırım
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar düşünnmekten kastım mesela biriyle tanıştım diyelim kendi kendime onu iyi bir insan olup hayal kurma tarzı falan dış görünüşle alakalı değil yani
İnsanları tanıyıp mı aşık olursunuz yoksa düşündüğünüz şekline mi aşık olursunuz?
Kalsın. malum kişi saolsun ne birine sevgi ne güven besleyemiyorum Hani var ya bir söz, aşk mı? O beni öldürür kalsın diye aynı o şekilde olan hayallere ve iyi olan her şeyin yok oluşuna oldu.
İnan doğru kişi olduğuna o kadar emindim ki birden bir arayla değişti. Yeni yağmaya başlayan bir yağmurun birden saçma ve anlamsız şekilde kara dönmesi gibiydi bu güneş başkalarına açsın. ay ın saflıgında kalmak istiyorum ikinci bir ölümü kaldıramam.
Ilk goruste tipim degil dedigim kizi tanidikca aşık olmustum😄karaktere aşik olan biriyim. Fiziksel aşk elbet sonu olur ancak karakter aşkı payidar kalacaktır 😄
Kimseye aşık olmam çünkü çirkinim boyum kısa diye beni kimse sevmez kime teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser topukları kıçına vura vura vura vura vura kaçar anca olbot bor gon sononde olor diye nasihat verir oysa ki bu yaptıkları trilyon kazanan birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Keşke hiç aşık olmasaydım veya o duygu bende eksik olsaydı kendi kendime yeterdim.
deme öyle karşılıklı aşkı bulucaksın ilerde
Kalsın. malum kişi saolsun ne birine sevgi ne güven besleyemiyorum
Hani var ya bir söz, aşk mı? O beni öldürür kalsın diye aynı o şekilde olan hayallere ve iyi olan her şeyin yok oluşuna oldu.
doğru kişi önüne çıkmamıştır yanlış yolara sapsanda güneşi görürsün üzme kendni
İnan doğru kişi olduğuna o kadar emindim ki birden bir arayla değişti.
Yeni yağmaya başlayan bir yağmurun birden saçma ve anlamsız şekilde kara dönmesi gibiydi bu güneş başkalarına açsın. ay ın saflıgında kalmak istiyorum ikinci bir ölümü kaldıramam.
karamsar olma be
Bundan nefret ediyorum ama buna sürükleyen önemli etkenler rol aldı teşekkürler.
umarım yakında iyi hissedersinn
Dileklerin için teşekkürler senin içinde en iyisiyle.
ayran gönüllü değilsin sadece kendi kendine oyun oynuyorsın:)
galiba olabilir kjjhj
Ilk goruste tipim degil dedigim kizi tanidikca aşık olmustum😄karaktere aşik olan biriyim. Fiziksel aşk elbet sonu olur ancak karakter aşkı payidar kalacaktır 😄
Uzun zaman geçmesi lazım tanımam lazım. Lak diye bi insana düşemem. Hele sadece tipine bakıp hiç
Kimseye aşık olmam çünkü çirkinim boyum kısa diye beni kimse sevmez kime teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser topukları kıçına vura vura vura vura vura kaçar anca olbot bor gon sononde olor diye nasihat verir oysa ki bu yaptıkları trilyon kazanan birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir
fazla küçümsüyorsun kendini her şey özgüvende bitiyor bence
Yav he he çıkma teklif etsem Usain Bolt gibi depar atıp kaçarsın bilmiyo muyum sanki
aşırı özgüvemnsiz olduğun içn redderdim aw
Öz güven kasıp gelsem yine bişey bulurdun. Çıkamayız çünkü evde sular kesik ya da Rusya Ukrayna savaşırken biz mutlu olamayız vesaire vesaire
karamsar olma ya
Çirkinim diye böyle diyosun yakışıklı olsam sana ömrüm feda olsun yakışıklı aslanım döşü kıllı kociş adayım derdin bilmiyo muyum sanki
kgjfdagljhaflkf
orada bir köy var uzakta,
Gitmesekte, görmesekte
O köy, bizim köyümüzdür.
Ben asik olamiyorum kanka😄😄
woaw en güzeli be
Valla biraz bokunu cikardim ama😄😄
platonik olup üzülmektense jhdfhf çıkar karşına biri merak etme
Düşündüğüm şekline şizofrenik sancılar
Tanıyıp olursam aşık olurum
İki şekildede olmamaya çalışıyorum
Düşündüğüm şekline oluyorum
Tanıdıktan sonra