İnsanları tanıyıp mı aşık olursunuz yoksa düşündüğünüz şekline mi aşık olursunuz?

ben genelde kafamda bi taslak hazırlıyorum nasıl desem iyi yönler ekliyorum öyle hemen aşık oluyorumm ayran gönülüyüm sanırım
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar düşünnmekten kastım mesela biriyle tanıştım diyelim kendi kendime onu iyi bir insan olup hayal kurma tarzı falan dış görünüşle alakalı değil yani
İnsanları tanıyıp mı aşık olursunuz yoksa düşündüğünüz şekline mi aşık olursunuz?
Cevapla