Şöyle hyatimda 1 defa birine asik oldum oda acigim diye istemedi. Gitti 1 yildir ama hala seviyorum neyse sonra dedim biriyle konusayim belki unutabilirim busefer oda elbise secimimde hep kapali seyler seciyosun yasli gibi diyodu. Resmen trip yiyodum kiyafet secimim yuzunden. Iste basta seni tanimak isterim falan dedi sonra kiyafet secimlerimdennsonra sogudu. Kendisinin önerdigi seylere hepsi acik diz ustune kadar ya ya da dekolteli.
Benim anlamadigim insanlari oldugu gibi kabul etmek neden zor ki? Neden acilmasini istersiniz ya da kapanmasini? Basta görmiyormusunuz nasil oldugunu?
2ci cocuk unrumda degil sadece sasirdigim icin yaziyorum buraya genelde erkekler acik sacik sevmedigi icin. 1 ci cocuk ise cok sevdim hala seviyorum
Benim anlamadigim insanlari oldugu gibi kabul etmek neden zor ki? Neden acilmasini istersiniz ya da kapanmasini? Basta görmiyormusunuz nasil oldugunu?
2ci cocuk unrumda degil sadece sasirdigim icin yaziyorum buraya genelde erkekler acik sacik sevmedigi icin. 1 ci cocuk ise cok sevdim hala seviyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer