Sosyal medya kullanmak boş iş mi, hayal dünyasında yaşamak mı?

Selam, 2 yıldır ilişkim var iyi gidiyor birbirimizi seviyoruz. Bugünler de sürekli ben instagram kullandığım için instagram boş iş hayal dünyasından ibaret diyor ve benim sosyal medya kullanmamdan pek hoşnut değil. Ben instagramda da manzara, doğa, yaşam fotoğrafları paylaşıyorum gizli hesap. O ise kullanmıyor daha 3 4 ay öne yeni yeni whatsaap kullanmaya başladı. Sizce sevgilim haklı mı sosyal medya kullanmak boş iş mi?
Sosyal medya kullanmak boş iş mi, hayal dünyasında yaşamak mı?
Cevapla