İletisim yollarını kapatmali miyim? Nasıl anlar kaybettigini?

Çoğu tartısmada ayrılıktan bahseder ayrılıncada 1 haftaya kalmaz özleyip yazar veya baska bahaneyle. Dün ayrıldık haksız oldugunu biliyor, bundan sıkıldım. Nasıl olsa yazınca kabul eder diye dusunuyor, gitmeyecegimi dusunuyor olabilir mi? Her yerden engelleyip ulasma yollarını kapatsam korkar, telaşlanır mı? Kardeşime yazarak ulasabilir her yerden engellersem
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olabilir misiniz?
İletisim yollarını kapatmali miyim? Nasıl anlar kaybettigini?
Cevapla