Hep ben evlilikten bahsediyordum o bahsetmiyordu bende artık bahsetmiyorum?

Ben çok hevesliydim şöyle yapalım böyle yapalım ailem de aynı sekilde ama baktık karşı taraf pek öyle değil bende annemlere artık bizde hevesli gözükmüyoruz dedim tamam dediler bende artık evlilikten hiç bahsetmiyorum günlük şeyleri konuşuyorum o kadar derdimi sıkıntımı vs de anlatmıyorum sizce doğru mu yapıyorum? Babası hevesli benimkinin adını koyalım dedi bir kaç kere ama bizimki acele olmasın her şey istediğimiz gibi olsun diyor bende ses etmiyorum artık sizce ne yapmalıyım böyle devam mı
Hep ben evlilikten bahsediyordum o bahsetmiyordu bende artık bahsetmiyorum?
Cevapla