Sevgililerin kıskançlık adı altında sevgilisinin giyimine karışması ne kadar sağlıklı?

Şu cümleyi de sık sık duyarız: Ben sana kısa şort, mini etek, crop, büstiyer.. giyme demiyorum, giy ama yalnızken, bana özel! Karışma nedeni olarak kıskanıyor olmalarını öne sürerler ve çok kıskanmanın da sevgi belirtisi olduğunu belirtirler. Onların istediği gibi giyinmediğinizde dışarıda ne kadar gözü dönmüş insan olduğunu anlatmaya çabalarlar. Onların mantığına göre erkekler kötü düşünceli olduğu için değil kadınlar açık giyindiği için taciz nedeni ortaya çıkıyor. Sokakta insanlıktan nasiplenememiş tipler var diye özgürlüğümüzden ödün verecek değiliz. Kadınların giyim tarzını değiştirmek zorunda kalmaması gerektiğini, o tip insanların kafa yapılarını değiştirmeleri gerektiğini anlatmaya çalışırsın. Ama sevgililer yine yapacağını yapar.. djdmdjjdj darlamayın lütfeennn
Sevgililerin kıskançlık adı altında sevgilisinin giyimine karışması ne kadar sağlıklı?
Cevapla