Arkadaşlar moralim aşırı bozuk biraz sohbet edelim mi?

Ben evde kaldım. Bir o kadar da dengesiz gerizezkli bir kızım. Dün akşam bir çocukla buluştuk yani böyle arkadaş ortamında 7 kişi falan çocuk çok cool çok yakışıklıydı acayip ama konuştuğu biri varmış olmadı çünkü ben sabirsizim dengesizim geçenlerde internetten biriyle tanıştım faceden iş çıkışı moralim çok bozuktu çocuk beni boşalttı durup dururken günaha girdim bunun için ben mutlu olamıyorum galiba artık evlenmek istiyorum.
Arkadaşlar moralim aşırı bozuk biraz sohbet edelim mi?
Cevapla