Arkadaşlar moralim çok bozuk biraz konuşalım mı? Bu çok kötü değil mi?

Ben bugün zeka testi yaptırdım. Sonuç normal çıktı. Yani çok iyi çıkmadı ben şimdi hafif grizkali mi sayılıyorum. Sizin yaptırsaniz sizin nasıl çıkardı.
Arkadaşlar moralim çok bozuk biraz konuşalım mı? Bu çok kötü değil mi?
Cevapla